ENTREGA PREMIOS BIBLIOTECA

Como todos os anos e como peche ás actividades da BIBLIOTECA foron entregados agasallos aos alumnos e alumnas que colaboraron no seu funcionamento.

A maioría dos nenos e nenas  de sexto de primaria recibiron un diploma cun agradecemento por atender os empréstitos e devolucións nos recreos durante todo o curso, establecendo quendas e coa supervisión dunha profesora do equipo.

Recibiron premios especiais  os seguintes rapaces:

Aarón de 1ºB por asistir asiduamente a ler  durante os recreos cunha actitude exemplar.

Sofía de 5º B por ser a alumna que máis libros  desta biblioteca leu no presente curso.

Lucas e Kevin de 6ºA por asistir case a diario, voluntariamente e fóra das súas quendas,  dispostos a resolver as dúbidas dos usuarios.

Parabéns a estes nenos e nenas que aportaron parte do seu tempo para que a nosa BIBLIOTECA funcione cada vez mellor.

Zongalo Quirico convídavos a seguir o seu exemplo.