RANILDA

O alumnado de 4º de EP xunto coas súas titoras e dúas profesoras máis do centro elaboraron unha curta en lingua galega coa técnica de "stop motion", con personaxes elaborados con plastilina e carozos de millo.

A protagonista da curta é Ranilda, unha ra que todos os días se mira na auga da súa charca e como non lle gusta o seu aspecto, sempre está triste.

O seu amigo o sapoconcho decide gastarlle unha broma e convéncea de que en realidade é un príncipe encantado e só recuperará a súa forma humana se unha muller a bica.

Ranilda marcha en busca dese bico....

Para ver a curta premer na seguinte imaxe:

Trátase dun proxecto de innovación educativa, enmarcado no Plan Proxecta dentro do programa “Nós tamén creamos”, que cumpre, ademais, os obxectivos do Proxecto de Convivencia que estivo a desenvolverse ao longo deste curso no Centro.

Imaxe do equipo ao completo, tomada o día da presentación da curta a todo alumnado e profesorado do centro. Facer clic nela para ver as fotos de todo o proceso de elaboración da curta.

Vídeo publicado na páxina infantil da CRTVG.