Avisos

LISTADO DE LIBROS E MATERIAL CURSO 2021-2022

AVISO DO IES SAN PAIO PARA O ALUMNADO DE 6º DE EDUCACIÓN PRIMARIA

AVISO SOBRE A RESERVA DE PRAZAS NO IES SAN PAIO

PREMA NO ADXUNTO PARA ACCEDER AO DOCUMENTO.

CONCURSO DE DEBUXO DO CONCELLO PARA O ALUMNADO DE PRIMARIA

A Concellería de Ensino e Cultura do Concello de Tui convoca un concurso infantil de postais de felicitación de Nadal coa finalidade de escoller a felicitación oficial do Concello de Tui e, paralelamente, fomentar a expresión artística, a creatividade e a participación activa da poboación infantil tudense nas tradicións do Nadal.

A DATA LÍMITE DE ENTREGA É O XOVES 26 DE NOVEMBRO NO COLE.

SE QUEREDES PARTICIPAR PREMEDE NO ADXUNTO PARA VER AS CONDICIÓNS E NORMAS.

ORDE DE DISTRIBUCIÓN DE MÁSCARAS ENTRE O ALUMNADO

ORDE do 6 de novembro de 2020 pola que se regulan os criterios e o procedemento de distribución de máscaras entre o alumnado matriculado en Educación primaria

As máscaras distribuiranse entre o alumnado incluído no ámbito desta orde pertencente a familias cunha renda per cápita igual ou inferior ao limiar de  6.000 €, que foi o limiar de referencia no curso 2020/21 para ter dereito á axuda para adquirir material escolar (Orde do 12 de maio de 2020; DOG núm. 96, do 9 de maio).

Polo tanto, será beneficiario das máscaras, directamente, o alumnado que resultou beneficiario das axudas de material escolar, logo de solicitude e comprobación da renda per cápita da unidade familiar, e o resto do alumnado que non foi beneficiario por diferentes circunstancias, sempre que reúna o requisito de rendas e presente a solicitude en prazo.

O prazo para presentar as solicitudes será de diez (10) días hábiles contados a partir do día seguinte ao da publicación desta orde no Diario Oficial de Galicia ( Do 16 ao 27 de novembro)

NO ENLACE PODEN ACCEDER Á INFORMACIÓN COMPLETA DA CONVOCATORIA E TAMÉN AO ANEXO QUE DEBERÁN CUBRIR A TRAVÉS DA SEDE DA XUNTA .

Enlace Orde 6 de novembro

Calendario escolar 2020-2021

Pincha no arquivo adxunto para ver o documento en grande.

Intrucións de chegada ao centro educativo

Sabemos que isto é novo para todos/as.

Os/as mestres/as estamos facendo todos os esforzos para que a volta ao cole sexa segura.

Pedimos comprensión e que cumplades as novas medidas.

COMO ACTUAR AO CHEGAR AO COLE

Se chegas en coche espera dentro del a que sexa a hora de entrada do teu grupo.

Non estacionar o automóvil perto das portas de acceso (recoméndase estacionar na esplanada

do torreiro da festa ou nas inmediacións do campo de fútbol).

Chega puntual, nin moi cedo nin despois da túa hora de entrada. Se chegas tarde terás que esperar a que remate de entrar o alumando de Infantil (que entra ás  09:05).

Non esperes na entrada da escola nin na calzada, tenta facelo na beirarrúa separándote das

demais persoas.

Sube as escaleiras detrás da persoa que teñas diante, non ao seu lado.

Deixa a distancia suficiente con respecto á persoa que tes diante, uns 4 escalóns aproximadamente. Non corras, sube tranquilo/a.

Se un alumno/a de Infantil vai a entrar co seu irmán maior, as familias non suben con el (se polo contrario as familias queren acompañalo terá que subir na franxa horaria que lle toca, que será as 9:05h).

Non deas marcha atrás. As familias de Infantil que teñen a entrada pola porta dianteira non terán que dar volta todo o recinto, xa que delimitaremos o chan cunhas frechas  para que non haxa cruzamentos.

Moitas grazas pola vosa colaboración