O respecto á diversidade é esencial para acadar una convivencia pacífica, e tendo en conta os dramas que estamos vivindo actualmente no mundo, quixemos  aproveitar a diversidade cultural que existe no noso centro para poñela en valor.

Nestes vídeos  podemos ver algúns deles!!!

Ademais deste marabilloso traballo,  ao longo da semana , cada curso contou ao resto do alumnado un CONTO típico do  seu país !!!

PARABÉNS A TODOS E TODAS E... VIVA A DIVERSIDADE!!!
Xornada intercultural.mp422.81 MB
egipto-2_4pAFiEeP.mp422.4 MB