Xaneiro 2021

CONSTRUÍNDO A PAZ A TRAVÉS DOS CONTOS

Este é un curso complicado para toda a comunidade educativa. A miúdo atopámonos cansos, preocupados, nerviosos...  e aínda así, en moitas ocasións sacamos a noso mellor sorriso ou as nosas mellores verbas , simplemente para facer o día máis agradable as persoas que temos ao lado.

CONSTRUÍNDO A PAZ A TRAVÉS DOS CONTOS: VÍDEOS DO ALUMNADO

Finalmente a través do proxecto do cole “Construímos?” convertemos os valores aprendidos en ladrillos brancos cos que construímos unha casa.  Este espazo representa o noso fogar, o noso centro, a nosa vila, a nosa comunidade... E todo grazas aos  alumnos  e  alumnas do cole que son e serán os verdadeiros construtores dun MUNDO EN PAZ!!!!

NOVIDADES NA NOSA BIBLIOTECA

Ola!

Ao comezo do novo ano aquí seguimos con todos vós!

Esta vez para presentarvos libros e contos relacionados co DÍA DA PAZ.

Ademais... NOVOS LIBROS DE ARQUITECTURA! Non deixedes de pasar polo andel de Novidades. Vos esperan libros moooi interesantes sobre todo tipo de construcións!

Esperámosvos!!