Exposición "Trasdeza pinta o camiño"

O alumnado de 4º, 5º e 6º de primaria visitou esta tarde no  Centro Cultural Vista Alegre a exposición “Trasdeza pinta O Camiño” un proxecto no que participa o noso Centro e na que puideron ver as obras realizadas polos artistas Vanessa Barcala, David Bibián, Amalia López, Juan Liñares, Marisa Miguélez e Adrián Penido, que participaron o pasado mes de marzo nunha xornada de pintura en vivo levando a cabo as súas obras do natural en diversos enclaves culturais e naturais situados en diferentes zonas da Vía dá Prata e tamén do Camiño de Inverno.

(Alumnado de 6º de Primiaria no Centro Cultural Vista Alegre de Bandeira)

Os lugares foran seleccionados polos estudantes dos distintos centros educativos silledenses e o noso Centro seleccionou a “Capela de San Blas “. Os traballos mostran estas paraxes baixo a mirada de cada artista e a través do emprego de técnicas e estilos diferentes. A exposición será itinerante. A súa primeira parada será no Centro Cultural Vista Alegre da Bandeira, onde estará desde o 17 de abril ao 17 de maio. Desde alí irá á Casa dá Cultura de Silleda onde se poderá ver do 18 de maio ata o 18 de xuño e posteriormente as obras mostraranse no Mosteiro de Carboeiro desde o 21 de xuño ao 25 de xullo.

(Alumnado de 4º e 5º de Primaria na exposición Trasdeza pinta o Camiño)