5º Educación Primaria

8M e os ESCORNABOTS

O alumnado de 5º despois de traballar na aula o 8M, decidiu facer un xogo para plasmar todo o aprendido. Achegáronse á biblioteca e empregando os recursos dos que dispoñían, decidiron facer un xogo cos ESCORNABOTS oara dar a coñecer mulleres fundamentais do noso pasado para o noso presente. Este foi o resultado (picade na imaxe):

AULA MIXTA 5º/6º: ALGÚNS XA SE VAN PARA O INSTITUTO...XUÑO 2022

PREMA NA FLECHA PARA LEMBRAR ALGÚNS MOMENTOS DO CURSO. ATA SEMPRE ÓS DE SEXTO! OS DE QUINTO IRÁN DETRÁS...

NOTAS DE AQUÍ

Ola rapazada!! Que tal levades este confinamento? Hoxe, grazas a vós, o alumnado de 5º, comezamos a emisión dun novo programa de radio en Radio Garabullo: Notas de Aquí. Será dedicado á música galega. En cada podcast iremos coñecendo bandas e grupos galegos, sabendo algo da súa historia ou curiosidades e escoitaremos algúns dos temas que se fixeron máis famosos.

Non deixedes de estar en contacto con nós a través de radiogarabullo@gmail.com para participar no programa coma locutores.

Hoxe comezamos con Notas de Aquí 1 e unhas locutoras marabillosas.