ESPAZO EDUCA_CreandoPontes

Conversa con familias

Alimentación Saudable - Charla de Sandra Varela - 29 de Novembro

Un ano máis presentamos o Proxecto Documental Integrado do novo curso. Baixo o título “Galicia Meiga”, afondaremos no coñecemento da nosa terra, das súas singularidades, historia, tradicións, cultura, arte…

APERTURA DO SEGUNDO PRAZO COLABORADORES PARA COMEDOR

Ábrese un segundo prazo de admisión de solicitudes para actuar como colaboradores voluntarios nas tarefas de atención e apoio ao alumnado usuario de comedor para o curso 22/23 do CEIP Plurilingüe da Rabadeira.

Segundo se recolle na instrución 2/2021 as funcións de colaboración no comedor poderán ser desempeñadas por pais, nais, titores legais ou acolledores familiares do alumnado do centro que estea cursando estudos na actualidade.

Ademáis as persoas colaboradoras percibirán unha compensación económica polos gastos de dedicación e asistencia polo importe de 12,50€ por cada día. O pagamento realizarase trimestralmente.

O horario de colaboración será de 13’00h a 15’00h e poderán comer dentro deste horario de xeito gratuito.

Poden descargar e cubrir o Anexo IV ou recollelo na secretaría do centro enviándoo por mail a ceip.rabadeira@edu.xunta.gal ou entregándoo na secretaría do centro.

FONDO LIBROS

Na Resolución do 5 de outubro de 2022 establécese a concesión directa da ampliación da axuda para adquirir material escolar, regulada na Orde do 29 de abril de 2022.
Establécese que os que foron beneficiarios do vale para adquirir material escolar por
importe de 50€ recibirán ademáis un vale adicional de 25€.

Dende hoxe poderase recoller na secretaría do centro.

Novos horarios e organización de entradas e saídas ao centro

Listaxes alumnado con servizo de transporte e comedor

Publicadas as listaxes definitivas de transporte e comedor, están expostas na entrada do centro.

Alumnado de Ed. Infantil e 1º e 2º de Ed. Primaria

É preciso que o alumnado destes niveis traian colocada, o primeiro día de clase en setembro, nun lugar visible, unha tarxeta identificativa ca súa foto.

A podedes descargar dende esta imaxe:

Entrega dos libros de texto de 3º de Primaria do Fondo Solidario de libros de texto

O alumnado ao que lle foi concedido a axuda da Xunta de fondo libros de 3º EP poden pasar a recoller Sociais, naturais, matemáticas e lingua castelá.
Aínda non chegaron ao centro os libros de inglés nin de lingua galega.
Poden esperar a recollelos todos os que teñan concedidos ou pasar a recoller os que chegaron en horario de secretaría 9h a 14h ata o día 8 de setembro.

Comunicación Servizo de Transporte

Todas as familias que entregaron en prazo a solicitude de transporte para este curso teñen paza concedida para facer uso do mesmo. Poden pasar a consultar as listaxes expostas no taboleiro de entrada ao centro a partir do vindeiro luns entre as 9-14h.

DEPARTAMENTO DE ORIENTACIÓN

Convocadas no BOE as becas MEC  para o  alumnado con necesidades de apoio educativo.

Neste enlace poden acceder á convocatoria

Prazo de presentación de solicitudes:

ABERTO dende o 19 de maio de 2022 ata o 30 de setembro de 2022