Benvida

CEIP Plurilingüe da Rabadeira

Benvid@s ao noso centro!!!

Resultado de imagen de imagenes infantiles empieza el cole en gallego

O Consello Escolar do centro acordou solicitar como días non lectivos  o 20 de marzo e o 4 de maio de 2020.

Resolución do Plan de mellora de bibliotecas escolares (Públicos) para o curso 2019/2020

O DOG do 24 de setembro publica a Orde de 10 de setembro de 2019 pola que se resolve a convocatoria do Plan de mellora de bibliotecas escolares en centros públicos non universitarios, de titularidade desta consellería, para o curso 2019/20.

SERVIZO DE COMEDOR CURSO 2019-2020: PERSOAS DE ATENCIÓN E VIXILANCIA AO ALUMNADO USUARIO DO COMEDOR.

Necesitamos persoas de atención e vixilancia ao alumnado usuario do comedor para o vindeiro curso. Esta colaboración ten unha compensación económica polos gastos de dedicación e desprazamentos que será de 9,39 € por día de asistencia efectiva ao comedor. Ademais, as persoas de atención e vixilancia ao alumnado usuario do comedor,  teñen dereito a facer uso do servizo sen custo.

ORGANIZACIÓN DE CENTRO:

É obrigatorio para o próximo curso que todo o alumnado de Educación Infantil e 1º e 2º de Educación Primaria traian colgada unha tarxeta identificativa cos seus datos.

Nome:

Apelidos:

Curso:

Comedor:

Bus nº:

Recollida no centro:

Parada:

Actividades:  L    Ma     Mi     X

PROXECTO E-DIXGAL CURSO 2019/2020

Relacion_definitiva_de_centros_incluidos.pdf

Estamos admitidos no proxecto Educación dixital polo que o alumnado de 5º de educación primaria non terá que adquirir libros de texto en papel, ademáis queda excluído da participación no fondo solidario de libros de texto.

“Os centros adscritos a este proxecto, contarán coa conexión á rede axeitada, os medios tecnolóxicos necesarios na aula así como para o profesorado e alumnado; e terán acceso a unha contorna virtual de aprendizaxe cos contidos gratuítos proporcionados pola Consellería de Educación, Universidade e Formación Profesional…Se o centro conta con libros e outros materiais didácticos poderán empregarse como complemento ou apoio.”

Un cordial saúdo, o equipo directivo.

Entroido 2018

Este ano a celebración do entroido xirou entorno aos contos tradicionais. Prema neste video e verás unha pequena mostra do ben que o pasamos