PROCEDEMENTO DE ADMISIÓN DO ALUMNADO – CENTROS ADSCRITOS CURSO 2024-2025

ADMISIÓN ALUMNADO.
Rematado o procedemento de reserva de postos escolares para o alumnado procedente dos centros adscritos (CEIP Juana de Vega e CEIP Plurilingüe da Rabadeira), informamos que os postos dispoñibles en 1º ESO no IES Miraflores para o curso escolar 2024-2025 son suficientes para atender todas as solicitudes presentadas en prazo.
FORMALIZACIÓN DA MATRÍCULA NO IES MIRAFLORES.
O prazo para formalizar a matrícula será publicado na páxina web do IES MIRAFLORES (a previsión é que sexa entre o 23 de xuño e o 7 de xullo de 2024)

APERTURA DO PRAZO DE ADMISIÓN CURSO 2024/2025 (ED550B)

Do 1 ao 20 de marzo de 2024 ábrese o prazo para a presentación de solicitudes de admisión en centros docentes sostidos con fondos públicos conforme coa Orde de 21 de outubro de 2022.

A/A DO ALUMNADO DE 6º DE PRIMARIA

RESERVA NO CENTRO DE ADSCRICIÓN:
IES “MIRAFLORES

Conforme co artigo 5.2 da orde do 21 de outubro de 2022 (DOG. Nº212 do 8 de novembro de 2022) pola que se regula o procedemento de admisión do alumnado en centro sostidos con fondos públicos o vindeiro 15 de xaneiro ábrese o prazo para a reserva de praza no IES Miraflores, instituto adscrito ao noso centro, para o alumnado de 6º de primaria.

Prazo de presentación de solicitudes de reserva:

Dende 15 de xaneiro ata o 5 de febreiro de 2024 (ambos incluídos)

Solicitudes:

Os modelos ED550A e o anexo I-bis estará dispoñibles a partir da data de inicio do prazo na aplicación admisionalumnado  na sede electrónica da Xunta de Galicia, na secretaría do centro ou na nosa web: http://www.edu.xunta.gal/centros/ceiprabadeira/.

Forma de presentación

-Electrónicamente accedendo á aplicación informática admisiónalumnado (https://www.edu.xunta.gal/admisionalumnado) para o que ten que dispoñer de certificado dixital ou Chave 365.

-Presencialmente na secretaría do noso centro.

Publicación das listaxes definitivas de admitidos e non admitidos:

O 22 de febreiro

Documentación a presentar:

• Solicitude de reserva  ED550A  e anexo I-bis
  • Copia do libro de familia ou documento equivalente onde figure o/a alumno/a e as persoas proxenitoras( outra documentación que acredite as circunstancias familiares)

Nota informativa:

So poderá presentarse unha solicitude por alumno/a.

Solicitude en galego

Solicitude en castelá

Estamos de celebración

e o queremos festexar todos xuntos ao final do curso.

Deseño da imaxe: Gabriela Río, exalumna do centro

Organización entradas e saídas

Revisade durante estes días, no apartado da web "Avisos a familias", información que publicaremos con todas as novas e instrucións necesarias.

LISTAXES DEFINITIVAS DO COMEDOR ESCOLAR

Poden consultar no taboleiro do centro a listaxe definitiva de admitidos no comedor escolar 2023-2024. Infórmase que todas as familias que solicitaron este servizo están admitidas.

Continúa aberto o prazo para a admisión de membros da comunidade educativa do centro CEIP Plurilingüe da Rabadeira, como colaboradores voluntarios do comedor escolar durante o curso 2023/2024.

As familias interesadas nesta colaboración teñen toda a información na ligazón anterior. O venres, 8 de setembro, data límite para entregar o anexo cuberto en Secretaría.

TRANSPORTE ESCOLAR 2023/24

Todo o alumnado que solicitou transporte escolar para o vindeiro curso ten signada praza.

Listaxes material escolar

Tarxeta de Identificación

Alumnado de Ed. Infanil e de 1º e 2º de Ed. Primaria

TRANSPORTE ESCOLAR 23/24

Todo o alumnado que solicitou transporte escolar ata o día 7 de xullo de 2023 ten asignada a praza para o vindeiro curso.

COMEDOR ESCOLAR 23/24

Publicada no taboleiro do centro a listaxe provisional de admitidos no comedor escolar 2023-2024

Están suxeitos a exclusións nas listaxes definitivas os usuarios que non teñan xustificados todos os recibos pendentes do curso 2022-2023.

Anuncio de apertura de prazo para a admisión de membros da comunidade educativa do centro CEIP Plurilingüe da Rabadeira, como colaboradores

voluntarios do comedor escolar durante o curso 2023/2024.

Publicación de listaxe provisional de Fondo libros

Está publicada no taboleiro de anuncios do centro a listaxe provisional do fondo solidario de libros de texto e axudas para adquirir libros de texto e material escolar.

As persoas interesadas poderán reclamar nos dous días hábiles seguintes á publicación.

PRAZO PARA FORMALIZACIÓN DE MATRÍCULAS PARA O ALUMNADO DE NOVA ADMISIÓN CURSO 2023/24

DO 20 AO 30 DE XUÑO DE 2023.

Apertura prazo para solicitar servizos de COMEDOR e TRANSPORTE

Apertura de prazo para a participación no fondo solidario de libros de texto e axudas para adquirir libros de texto e material escolar.

PUBLICACIÓN LISTAXE DEFINITIVA DE ALUMNADO ADMITIDO E NON ADMITIDO CURSO 2023/2024

Convocatoria das axuda para o alumnado con necesidades específicas de apoio educativo para o curso académico 2023/2024 (BOE do 26/04/2023).

Prazo de presentación de solicitudes do 8 de maio de 2023 ao 20 de setembro de 2023 (ambos inclusive).

Convocatoria

Para máis información poden acceder á sede electrónico do Ministerio de Educación e Formación Profesional nos seguintes enlaces:

PUBLICACIÓN LISTAXE PROVISIONAL DE ALUMNADO. ADMISIÓN CURSO 2023/2024

Só é preciso entregar documentación para a baremación en 3º de Ed. Primaria e 6º de Ed.Primaria.

No resto dos cursos non é preciso entregar nada, dado que houbo menos solicitudes que prazas.
O 25 de abril publicarase a listaxe provisional de alumnado admitido no taboleiro de anuncios do centro.

PROCEDEMENTO DE ADMISIÓN DE ALUMNOS CURSO 2023/2024

PROCEDEMENTO DE ADMISIÓN DO ALUMNADO