Benvida

CEIP Plurilingüe da Rabadeira

Resolución provisional do Plan de mellora de bibliotecas escolares en centros públicos non universitarios de titularidade desta consellería para o curso 2019/2020.

Estamos admitidos na relación provisional de centros seleccionados para a súa incorporación a este programa.

PROXECTO E-DIXGAL CURSO 2019/2020

Relacion_definitiva_de_centros_incluidos.pdf

Estamos admitidos no proxecto Educación dixital polo que o alumnado de 5º de educación primaria non terá que adquirir libros de texto en papel, ademáis queda excluído da participación no fondo solidario de libros de texto.

“Os centros adscritos a este proxecto, contarán coa conexión á rede axeitada, os medios tecnolóxicos necesarios na aula así como para o profesorado e alumnado; e terán acceso a unha contorna virtual de aprendizaxe cos contidos gratuítos proporcionados pola Consellería de Educación, Universidade e Formación Profesional…Se o centro conta con libros e outros materiais didácticos poderán empregarse como complemento ou apoio.”

Un cordial saúdo, o equipo directivo.

Entroido 2018

Este ano a celebración do entroido xirou entorno aos contos tradicionais. Prema neste video e verás unha pequena mostra do ben que o pasamos