ceip.pazo.reis@edu.xunta.es

Matrícula curso 2021-22

Inicio do procedemento de admisión de alumnado en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso 2021/2022

O prazo de solicitudes abranguerá do 11 de xaneiro ao 8 de febreiro do 2021, ambos incluídos.

NOTA INFORMATIVA SOBRE O COMEZO DO NOVO CURSO ESCOLAR

Ola familias!

En relación a como vai ser o vindeiro curso, xa sabedes que debido à Covid 19, temos que seguir as indicacións que nos dicten as Consellerías de Educación e de Sanidade. Iso suporá un cambio grande na nosa maneira de traballar, pero ten que ser así mentres dure a pandemia.

Con todo xa estamos elaborando medidas que nos axuden nesta situación: reestruturar os horarios de entradas e saídas, aproveitar os espazos exteriores o maior tempo posible, crear grupos de aula estables, etc.

Temos que crearlle ao alumnado a maior sensación de seguridade posible, non poden sentir que o colexio é un sitio perigoso. Quedar na casa non parece a mellor opción, nin garante inmunidade. O alumnado precisa relacionarse cos iguais. Este curso terá prioridade o coidado físico e emocional sobre todo o demais. Como queira que sexa, as indicacións das consellerías serán as que marquen as pautas a seguir.

Esperemos que esta situación non se prolongue no tempo. Dependerá dos coidados que poñamos en todo. E tamén da sorte.

Saúdos afectuosos.

Listaxe definitiva de alumnado admitido para o curso 2020-21

Xa está publicada a Listaxe definitiva de alumnado admitido para o curso 2020-2021

Para consultalo podedes achegarvos ao Colexio de 10h  a 13h ou chamar ao teléfono 886 110 805.

Fondo solidario libros de texto e material escolar para o curso 2020-21

Aberta a convocatoria do fondo solidario de libros de texto e axudas para libros de texto e material escolar para o alumnado de primaria, ESO e educación especial para o curso escolar 2020/2021.

O prazo para presentar as solicitudes remata o 19 de xuño de 2020

Toda a información neste enlace.