Documentos de interese

NOTA INFORMATIVA SOBRE O COMEZO DO NOVO CURSO ESCOLAR

Ola familias!

En relación a como vai ser o vindeiro curso, xa sabedes que debido à Covid 19, temos que seguir as indicacións que nos dicten as Consellerías de Educación e de Sanidade. Iso suporá un cambio grande na nosa maneira de traballar, pero ten que ser así mentres dure a pandemia.

Con todo xa estamos elaborando medidas que nos axuden nesta situación: reestruturar os horarios de entradas e saídas, aproveitar os espazos exteriores o maior tempo posible, crear grupos de aula estables, etc.

Temos que crearlle ao alumnado a maior sensación de seguridade posible, non poden sentir que o colexio é un sitio perigoso. Quedar na casa non parece a mellor opción, nin garante inmunidade. O alumnado precisa relacionarse cos iguais. Este curso terá prioridade o coidado físico e emocional sobre todo o demais. Como queira que sexa, as indicacións das consellerías serán as que marquen as pautas a seguir.

Esperemos que esta situación non se prolongue no tempo. Dependerá dos coidados que poñamos en todo. E tamén da sorte.

Saúdos afectuosos.