Axudas material, libros e fondo libros

LEMBRADE

1. O alumnado de 1° e 2° EP non forma parte de "Fondo Libros", sí da convocatoria "Axuda Libros" ( os beneficiari@s recibirán un cheque para compra de material e, de ser o caso, outro para libros de texto).

2. O alumnado que recibe o cheque de 210€ tamén recibe o de material ( 50€)  o que recibe o de 140€ non recibe o de material.

3. O alumnado de 3°, 4°,5° e 6° de EP optan á axuda de "Fondo Libros" e ao cheque de material. Os libros concedidos compraos o centro.

4. Os libros de 3° e 5° este ano cambian ( faise o cambio cada 6 anos) e os de 4° e 6 seguen os mesmos.

5. O reparto de cheques para axuda a material escolar, así como o das Axudas Libros (1° e 2° EP) repartirase en setembro, unha vez feita a adscrición do profesorado (primeiro claustro do ano académico no que se asigna cada mestra/e a unha titoría).

6. Recoméndase non comprar os libros de 1°, 2°  porque aínda non hai profesorado asignado.

7. As persoas que presentastes a solicitude de maneira telemática, podedes consultar a resolución a través da aplicación.

Libros para o curso 2020/21. Ver listado

LIBROS DE TEXTO 2020-21.pdf88.76 KB