INFORMACIÓN INICIO DE CURSO 24/25

Mañá mércores, 11 de setembro, iníciase o curso 2024-2025.

Os servizos de transporte e comedor escolar empezarán ese mesmo día.

AUTORIZACIÓNS SAÍDA DO CENTRO EDUCATIVO

As autorizacións para a saída do alumnado do centro educativo, poderanse entregar a partir do día 11 de setembro ao mestre/a titor/titora.

IMPORTANTE: DOCUMENTACIÓN COMEDOR ESCOLAR PARA O ALUMNADO ADMITIDO

Posted in

Están publicadas no taboleiro do centro as listas definitivas de admitidos e de reserva ao comedor.

O alumnado que presente algunha alerxia ou intolerancia alimentaria, debe presentar neste curso académico, o correspondente informe médico.

Prazo para entregar informes médicos: Ata o 06/09/2024.

Todo o alumnado debe presentar tamén o documento para cubrir os días de asistencia ao comedor (Días comedor).

Todo o alumnado deberá entregar o anexo II (autodeclaración) cuberto e asinado (ANEXO II).

O alumnado ao que lle corresponda efectuar o pago do comedor, deberá entregar a orde de domiciliación (Orde domiciliación).

Prazo para entregar a documentación: Ata o 11/09/2024.

HISTORIAIS ACADÉMICOS ALUMNADO DE 6º DE PRIMARIA

Xa se poden recoller os historiais académicos do alumnado de 6º de Educación Primaria.

Deberán vir os pais, titores legais ou persoa debidamente autorizada.

O horario para recollelos en xullo é de 10:00 a 13:00 h.

INFORMACIÓN VALES DE MATERIAL E LIBROS DE TEXTO 2024-2025

Xa están dispoñibles os vales de material e libros de texto.

Poden pasar a recollelos en horario de 10:00 h. a 13:00 h.

LISTAS COMEDOR ESCOLAR

Posted in

O XOVES 11 de xullo publicaranse no taboleiro de anuncios do centro as listas provisionais de admitidos e de reserva para o curso 2024-2025.

INFORMACIÓN VALES E FONDOLIBROS 2024-2025

Posted in

O día 4 de xullo publicaranse as listas provisionais de solicitudes admitidas/excluídas no fondo libros 2024-2025.

As listas definitivas publicaranse o día 12 de xullo.

Os vales recolleranse a partir do día 18 de xullo en horario de 10:00 a 13:00 horas.

Recordamos que os cheques de  libros de texto para 1º e 2º de educación primaria e os de material escolar para toda primaria debe vir a recollelos o solicitante da axuda ou persoa que este autorice por escrito.

ROTEIRO CON ANTÍA YAÑEZ

O luns 17 de xuño o alumnado de quinto e sexto de educación primaria viaxou a Portomarín, para encontrarse con Antía Yañez, autora do libro "O segredo de Portomarín". Percorreron os recunchos onde os protagonistas do libro viven a súa aventura.

VISITA DE HELENA FERRO

Os nenos e as nenas de quinto e sexto participaron no proxecto de Artesanía de Galicia: "Eu son zoqueira"; unha unidade didáctica elaborada coa colaboración de Helena Ferro. Como remate da actividade Helena acudiu ao colexio para facer unha demostración.