Iniciar sesión: Acceso

ESPECTÁCULO DO REI LEÓN

O alumnado do colexio, desfrutou da función: O rei león. Tributo.

A compañia Onbeat representou no Teatro do colexio La Salle, unha obra baseada na historia coñecida por todos. Unha experiencia fabulosa para o alumnado.

CONFERENCIA EDUCACIÓN S-XXI-

O alumnado de 5º e 6º do centro, participou nun encontro online co prestixioso psicólogo clínico Rafael  Santandreu. A charla promoveuna A Fundación A banca co título:" El arte de no amargarse la vida". Nela Santandreu explicoulles a importancia de adestrar o cerebro para que pase de situacións de nerviosismo á tranquilidade; do medo á despreocupación e da timidez á extraversión. Unha temática moi interesante e amena.

BECAS E AXUDAS PARA ALUMNADO CON NECESIDADE ESPECÍFICA DE APOIO EDUCATIVO

Posted in

PRAZO DE SOLICITUDE:

DO 30 DE ABRIL AO 13 DE SETEMBRO DE 2024.

MAIS INFORMACIÓN:

Programa Educativo NAVEGA CON RUMBO

Posted in

A Dirección Xeral de Ordenación e Innovación Educativa, organiza a XI edición do programa educativo Navega con Rumbo. Ao abeiro do mesmo, o venres 26 de abril, celebrouse no colexio unha charla para o alumnado de quinto e sexto de educación primaria. O obxectivo foi informar aos nenos e as nenas dos riscos do mal uso de internet e das redes sociais. Trátase  de promover unha navegación segura e responsable.

SEMANA DO LIBRO

O 23 de abril é unha data importante no calendario escolar. Este curso, celebramos O Día do Libro con distintas actividades ao longo da semana:

-Ilustración de portadas: cada neno ou nena do cole, debuxou a portada do seu libro favorito.

-Librotendal: coas portadas elaboramos a montaxe dunha varanda para decorar a carballeira do centro.

-Mercadillo: expurgo na biblioteca, para o troco de libros por portada ou reseña.

-Booktubers: gravacións en vídeo de recomendacións lectoras

-Apadriñamento e amadriñamento de lectores: o alumando de 6º, 5º, 4º, e 3º de ed. primaria compartiron lectura cos máis pequerechos do colexio.

Preme na imaxe e verás o acontecido.

VISITA Á CASA DE ROSALÍA

Ao longo do curso, o alumnado do colexio visita a Casa de Rosalía de Castro. É a quenda de terceiro e cuarto de educación primaria. Esta actividade realízase en colaboración co Concello de Teo.

VISITA DE PERE TOBARUELA- FORMIGAS. MISIÓN ENTROIDO

O autor de "Formigas. Misión Entroido" visitou o colexio e compartiu cos nenos e as nenas de cuarto de Ed. Primaria, un tempo, para a análise do libro lido. Pere Tobaruela contoulles datos importantes da súa obra e contestou ás preguntas que o alumnado lle fixo.

DÍA DA POESÍA

O 21 de marzo, conmemoramos o Día da Poesía. Relacionando a data co proxecto deste curso "Espallando saberes", decidimos visitar a Tilandra nas ondas para gravar poemas da nosa terra. Cada aula elixiu un escritor ou escritora de poesía en lingua galega, investigaron sobre a súa biografía e elaboraron un podcast. O alumnado gravou poemas de Luisa Villalta, Letras Galegas 2024; Rosalía Morlán, que acode aos colexios a ler poemas; Manuel María, Letras Galegas 2016; Antonio García Teijeiro, dedicado principalmente a literatura infantil e xuvenil; Ana María Fernández, Premio Lazarillo 2001 e Xela Arias, Letras Galegas 2021.

DÍA DE "PIGNIC"

As nenas e os nenos de 1º e 2º de educación primaria, gozaron dunha xornada de xogos ao aire libre. Pasárono xenial!

VISITA DE HÉCTOR CAJARAVILLE

O alumnado de terceiro de primaria, recibiu a visita do escritor Héctor Cajaraville. Compartiron a experiencia de ler un dos seus libros "Quen dá a quenda".