NADAL 2019

Xa chegou o Nadal  e os novos adornos para o centro.

VISITA DO APALPADOR

Un ano máis recibimos a visita do apalpador da man do avó dunha alumna do centro.

Moitísimas grazas pola túa colaboración.

VISITA DOS PAXES

Chegan os paxes Reais ao CEIP Plurilingüe Os Tilos, van cargadiños con todas as cartas para os Reis Magos.

ÁRBORE DE NADAL

Este ano a árbore de Nadal estivo cargadiño de adornos que as familias enviaron. Para a elaboración empregaron material reciclado. O resultado foi extraordinario. Grazas ás familias do colexio pola vosa colaboración.

CONCURSO POSTAIS DE NADAL 2019

Cada ano o alumnado do colexio participa no Concurso onde se elixen as postais encargadas de felicitar o Nadal ás familias. Aquí deixamos unha mostra das que participaron na selección final.

O FILLO DO REI

Para rematar o ano adicado a Antonio Fraguas, ao longo do primeiro trimestre, o alumnado de educación primaria leron e traballaron "O fillo do rei e outros contos populares" da Editorial Galaxia. É un libro de contos populares recollidos e creados polo pobo que chegaron ata nós transmitidos de xeración en xeración. O autor homenaxeado nas Letras Galegas 2019 recopilou e coidou este patrimonio inmaterial galego. Como finalización do estudo asistiron ao Auditorio Constante Liste da Ramallosa onde Xoán Curiel e Charo Pita agasalláronnos cun teatro musical misturado coa narración oral.

IAGO LÓPEZ VISITA O COLEXIO

Os nenos e nenas de educación infantil tiveron a visita do autor Iago López, que presentou o seu novo traballo:"Contos para levar no peto". Unha sesión de contacontos que os máis pequechos desfrutaron moito.

TITIRIBERIA

O alumnado de educación infantil e primeiro de educación primaria do colexio, asistíu a unha representación dentro do Festival de Títeres Tradicionais. Titiriberia

MES DA CIENCIA EN GALEGO

Grazas a colaboración da ANPA Cobas este ano poidemos coñecer algo de programación e de robótica. Fixemos distintos talleres:

• Taller de robótica con Bee-Bot e robot Edinso para o alumnado de EI.
  • Taller de robótica con robot Edinson para o alumnado de 1º e 2º de EP.
  • Taller de programación con Mocrobit para o alumnado de 3º e 4º de EP.
  • Taller de programación con Scratch para o alumnado de 5º e 6º de EP