Visita ao Parlamento de Galicia

O alumnado de 5º e 6º de Primaria achegouse ata Santiago de Compostela para visitar o Parlamento de Galicia.

Charla informativa sobre o cancro

Esta semana, o alumnado de primaria do CEIP O Areal participou nunha charla informativa sobre o cancro e medidas preventivas. Durante a sesión, abordáronse conceptos clave sobre esta enfermidade, as súas causas e factores de risco. Ademais, compartíronse recomendacións prácticas como: manter unha dieta equilibrada, facer exercicio regularmente, protexerse do sol e evitar o consumo de substancias nocivas. Esperamos que esta experiencia motive ao alumnado a promover hábitos saudables.

Saída ao Ventoso

O alumnado de EI desprazouse ata a Laracha para visitar o Centro de Turismo Ecuestre de O Ventoso. Mirade que ben o pasaron!

Día Internacional contra o Acoso Escolar

O pasado 2 de maio conmemorouse o Día Internacional contra o Acoso Escolar. Unha maneira de concienciarnos é a través dos contos. Ademais, o centro conta co Punto Laranxa físico e online para poder dar a coñecer as situacións deste tipo.

Todas e todos contamos

Día do Libro

Feliz Día Internacional do Libro!

No CEIP O AREAL, celebramos este día cunha variedade de actividades que buscan fomentar o amor pola lectura e o coñecemento.

Axudas alumnado NEAE

Iniciación ao surf

O alumnado do CEIP O Areal tivo a oportunidade de iniciarse non surf unha actividade que achega numerosos beneficios: fortalecemento do corpo, equilibrio e flexibilidade, mellora do sono, contacto coa natureza…

Contacontos Paco Nogueiras

A semana pasada os nenos e nenas do CEIP O Areal tiveron a visita do artista Paco Nogueiras que nos amosou diferentes lecturas mesturándoas coa súa música. Pasámolo en grande!!

Programa escolar de consumo de froitas