Nadal

Compartimos con tod@s as fotos da celebración do Nadal.

Agardamos que vos guste e o desfrutedes tanto coma nós.

Felices festas a tod@s!!!

Álbum: Sen categoría -> Nadal

Recomendacións lectoras para o NADAL

E aquí vos deixamos un arquivo con algunhas recomendacións lectoras para este Nadal. Ademais tamén incluímos algúns xogos que poidan ser do voso interese.

As lecturas están propostas por cursos e niveis para facilitarvos a busca.

Unha forte aperta!!!

Felices festas.

LIPDUB CEIP O AREAL

Queridas familias:

Aqui vos deixamos un femosísimo video para felicitarvos a todos e a todas estas datas tan especiais á par que diferentes.

Agardamos que vos guste e o desfrutedes tanto coma nós.

Unha forte aperta e felices festas.

Día contra a Violencia de Xénero

E aquí vos deixamos un video cargado de ilusión, traballo, aprendizaxe, diversión, cooperación.... de todos os nenos e nenas do CEIP O Areal. Fermosas maneiras de aprender e conmemorar unha data tan importante.

Conmemoración A Constitución Española

Velaquí vos deixamos as obras de arte que fixeron todos os nenos e nenas do CEIP O Areal para conmemorar o Día da Constitución Española.

Aprenderon moitas cousas interesantes e a mostra queda nesta fermosa actividade que nos propuxo o equipo de Biblioteca do Centro.

Agardamos vos gusten moito.

25 DE NOVEMBRO.

Estimadas familias, aqui vos deixamos un GENIAL.LY cunha serie de recursos para traballar o Día Contra a Violencia de Xénero.

SCAPE ROOM 6º DE PRIMARIA

Quen dixo que non se aprende a través dos xogos? Decídellos aos nenos e nenas de 6º de Educación Primaria que participaron nun scape room moi entretido e didáctico proposto pola mestra de Educación Física. E así de ben o pasaron....

como enviar tarefas dende a aula virtual

Queridas familias:

Aquí vos vai unha nova entrega de manexo da aula virtual. Nesta presentacións explícanse os pasos a seguir para entregar tarefas a través desta plataforma.

Agardamos vos sexa de axuda.

Participación no procedemento de distribución de máscaras.

Venres 13 de novembro de 2020

Participación no procedemento de distribución de máscaras.

ORDE do 6 de novembro de 2020 pola que se regulan os criterios e o procedemento de distribución de máscaras entre o alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes públicos dependentes desta consellería e en centros privados concertados no curso 2020/21.

Enlace ao DOG

DESTINATARIOS/AS: Alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial:

a) Non ten que presentar solicitude:

O alumnado de primaria beneficiario da axuda de material escolar no curso 2020-2021. A concesión das máscaras é automática. Informaremos da xestión da entrega das mesmas na web.

b) Ten que presentar solicitude:

O alumnado de primaria que non foi benefciario da axuda de material escolar no curso 2020-2021 que cumpra algunha das seguintes condicións:

• Que pertenza a unha familia cunha renda per cápita igual ou inferior a 6.000 €. (Datos da renda e familiares do ano 2018)

• Alumnado matriculado en educación especial.

• Alumnado suxeito a tutela ou garda da Xunta de Galicia.

• Alumnado cun grao de discapacidade igual ou superior ao 65%.

1) Descargar o formulario

2) Prazo e forma de presentación

*Cita previa para entregar a axuda no centro: 881880310

*Horario de secretaría: 9:30 - 10:20

*Prazo de entrega: Do luns 16 ata o venres 27 de novembro. Ambos inclusive.

• A solicitude será única para os fillos/-as matriculados en educación primaria.

• Presentación no centro (non hai outras opcións posibles)

• Informaremos na web da publicación da resolución provisional, a consulta terá que ser presencial. Non nos permiten poñela na web nin en outros espazos dixitais.

O SAMAIN

Queridas familias:

Aqui vos vai nun pequeno video para que vexades como se celebrou no cole o Samain e como o disfrutaron todos os cativos entre debuxos, xogos de pistas, disfraces e visitando a exposición de cabazas tan terroríficamente fermosas que tivemos na entrada do cole.

Foi un gran día e aquí poderedes velo!!

NOTA:

Tamén vos recordamos que nesta mesma páxina, no apartado de galería veredes as fotos que se foron sacando no dia do Samaín aos nenos e nenas par que vexades que gran festa había no colexio.

Poderes velas e incluso descargalas.