23 DE ABRIL. O DIA DO LIBRO

Queridas familias, o pasado 23 de abril foi o DÍA DO LIBRO.

No noso centro e, como proposta do equipo de biblioteca, conmemoramos este día tan especial traballando cada clase na creación dun video sobre un libro escollido polos nenos.

Ademais diso, decoramos a porta da aula coa portada do libro que cada clase traballou.mAquí vos deixamos estas fermosas obras.

Agardamos que vos gusten. Unha forte aperta.

video 3 anos

Video 5 anos

video 6º infantil

video 1º E.P.

video 2º E.P

Video 3º E.P

Video 4º E.P

Video 5º E.P

Video 6º E.P.

VOZ NATURA. MASCOTA " CERO RESIDUOS"

Benqueridas familias:

Como ben sabedes, este ano, como moitos outros, O Ceip O Areal, participou no proxecto  "Voz Natura" promovido pola Voz de Galicia. Dende o centro a coordinadora propuxo e levou a cabo diversas dinámicas entre as que se atopaba a ceración dunha mascota empregando residuos recollidos nos propios areais da contorna traballando así a creatividade do alumnado e a educación ambiental.

O concurso, que se desenvolveu dendo comezos de febreiro ata mediados de marzo, tivo unha gran acollida entre a nosa comunidade educativa.

As creacións de todos e todas elas estiveron expostas no centro durante unhas semanas para recordarnos, entre outras cousas:

- a importancia da reciclaxe

- o coidade e mantemento da nosa contorna libre de resiudos

- o dosenvolvemento da orixinalidade e a creatividade

- o traballo cooperativo e colaborativo

- valorar e apreciar que todo ten unha segunda vida.

O pasado 8 de abril achegouse ao noso centro un fotógrafo vinculado á Voz de Galicia para inmortalizar as fermosas creacións dos nosos alumnos e alumnas e recoñecendo así a súa grandiosa labor.

Aquí vos deixamos o enlace do artigo e algunhas imaxes das mascotas participantes xunto a gañadora.

NOVO VIDEO, NOVO CONTO!!

Agardando un xoves máis para presentar desta volta o conto  BO CAMIÑO VALENTIÑO narrado polos nenos e nenas de 6º de primaria do ceip O Areal.

Unha forte aperta a todos, agardamos que vos guste e vos entreteña.

A QUEN LLE TOCA AGORA?

E de novo un contacontos no CEIP O Areal.

Os nenos e nenas de 4º de educación primaria preséntannos o conto: El pez arcoiris.

Video 1

Alá vai outro contacontos!!

Tócalle o turno aos nenos e nenas de 5º de E.P que desta volta nos van a contar o conto " Las peincesas tambien se tiran pedos".

Video 1

24 de febreiro DÍA DE ROSALÍA DE CASTRO

Os nenos e nenas do CEIP O AREAL conmemoraron o Día de Rosalía con bailes, composicións, risas e fermosas imaxes para recordar esta gran figura feminina da nosa rica cultura.

video 1

MAIS CONTACONTOS

E aquí vai un novo contacontos. Desta volta tocou ao conto ELMER, interpretado polos nenos e nenas de 6º de primaria.

Esperamos vos guste moito.

Video.

MARZO: 1 CONTO AO DÍA POLA IGUALDADE

O día 8 de marzo celébrase o Día Internacional da Muller, un día para loitar pola igualdade, a participación e o empoderamento da muller en todos os eidos da sociedade.
Dende a escola gustaríanos por en valor o uso da literatura para promover a igualdade, a diversidade de roles ou modelos e o rexeitamento á violencia na construción da súa identidade.
Como pensamos que un día non chega para alcanzar tal fin, adicarémoslle o mes de Marzo, que será considerado o mes da igualdade.
Todos os días leeremos ou visionaremos un conto no que as personaxes viven aventuras dun xeito diferente ao que nolo contaban ata agora.
Agardamos que vos guste

A MANCHAS OU A RAIAS

Moi boas familias. De novo un contacontos dos nosos nenos e nenas. Desta vez tocoulle a 4º de Primaria.

Aquí vos deixamos a fermosa interpretación destes nenos.

Agardavos que vos guste e o disfrutedes moito.

Video 1.

PRESENTACIÓN DE SOLICITUDES DE ADMISIÓN CURSO 2021/2022

O PRÓXIMO 1 DE MARZO, ábrese o prazo de preinscrición correspondente ao alumnado que desexa cursar estudos o curso académico 2021-22 no noso centro educativo e que actualmente non está matriculado nel.

O prazo vai dende 1 ata o 22 de marzo do 2021

A reserva de praza farase no propio centro chamando previamente para concertar unha cita ou de foma telemáticamente na  Consellería de Educación. Para facer a reserva de forma telemática teredes que aceder ao seguinte enlace da consellería: ADMISIÓN

Documentación:

- Impreso da solicitude  GALEGO - CASTELAN

- Fotocopia do DNI do Alumno/a e dos Pais

-Fotocopia do boletín de vacinas.

-Fotocopia da tarxeta sanitaria.

-Certificado de empadronamento.

-2 Fotos tamaño carnet.

-Informe de saúde do pediatra.

-Fotocopia do libro de familia.

*Sentencia de separación e custodia se a hai

ORDE 12 DE MARZO DE 2013, DE DESENVOLVEMENTO DE ADMISIÓN