PRESENTACIÓN DE SOLICITUDES DE ADMISIÓN CURSO 2021/2022

O PRÓXIMO 1 DE MARZO, ábrese o prazo de preinscrición correspondente ao alumnado que desexa cursar estudos o curso académico 2021-22 no noso centro educativo e que actualmente non está matriculado nel.

O prazo vai dende 1 ata o 22 de marzo do 2021

A reserva de praza farase no propio centro chamando previamente para concertar unha cita ou de foma telemáticamente na  Consellería de Educación. Para facer a reserva de forma telemática teredes que aceder ao seguinte enlace da consellería: ADMISIÓN

Documentación:

- Impreso da solicitude  GALEGO - CASTELAN

- Fotocopia do DNI do Alumno/a e dos Pais

-Fotocopia do boletín de vacinas.

-Fotocopia da tarxeta sanitaria.

-Certificado de empadronamento.

-2 Fotos tamaño carnet.

-Informe de saúde do pediatra.

-Fotocopia do libro de familia.

*Sentencia de separación e custodia se a hai

ORDE 12 DE MARZO DE 2013, DE DESENVOLVEMENTO DE ADMISIÓN

IMPRESO DE XUSTIFICACIÓN DE FALTAS DO ALUMNADO

Para que sexa máis cómodo deixámosvos o impreso que tendes que cubrir para xustificar as faltas do alumnado.

Podédelo imprimir vós mesmos e entregalo no centro.

Grazas

Participación no procedemento de distribución de máscaras.

Venres 13 de novembro de 2020

Participación no procedemento de distribución de máscaras.

ORDE do 6 de novembro de 2020 pola que se regulan os criterios e o procedemento de distribución de máscaras entre o alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes públicos dependentes desta consellería e en centros privados concertados no curso 2020/21.

Enlace ao DOG

DESTINATARIOS/AS: Alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial:

a) Non ten que presentar solicitude:

O alumnado de primaria beneficiario da axuda de material escolar no curso 2020-2021. A concesión das máscaras é automática. Informaremos da xestión da entrega das mesmas na web.

b) Ten que presentar solicitude:

O alumnado de primaria que non foi benefciario da axuda de material escolar no curso 2020-2021 que cumpra algunha das seguintes condicións:

• Que pertenza a unha familia cunha renda per cápita igual ou inferior a 6.000 €. (Datos da renda e familiares do ano 2018)

• Alumnado matriculado en educación especial.

• Alumnado suxeito a tutela ou garda da Xunta de Galicia.

• Alumnado cun grao de discapacidade igual ou superior ao 65%.

1) Descargar o formulario

2) Prazo e forma de presentación

*Cita previa para entregar a axuda no centro: 881880310

*Horario de secretaría: 9:30 - 10:20

*Prazo de entrega: Do luns 16 ata o venres 27 de novembro. Ambos inclusive.

• A solicitude será única para os fillos/-as matriculados en educación primaria.

• Presentación no centro (non hai outras opcións posibles)

• Informaremos na web da publicación da resolución provisional, a consulta terá que ser presencial. Non nos permiten poñela na web nin en outros espazos dixitais.

PLAN DE CONTINXENCIA