Iniciar sesión: Acceso

Benvida

Benvidos á páxina web do CEIP Nº1 de Melide. Aquí poderedes consultar todas as novas relacionadas co centro en cada unha das sección que compoñen o mesmo.

Admisión de alumnado para o curso 2024-2025

Queda aberto o prazo de SOLICITUDE DE ADMISIÓN no noso centro desde o 1  ata o día 20 de marzo de 2024. Os documentos necesarios para facer dito trámite están dispoñibles no centro. Tamén se poden descargar automáticamente clicando AQUÍ.

Para o vindeiro curso, o noso centro conta coas seguintes prazas vacantes nos diferentes cursos:

4º INFANTIL

20*

5º INFANTIL

6º INFANTIL

1º PRIMARIA

2º PRIMARIA

3º PRIMARIA

4º PRIMARIA

5º PRIMARIA

6º PRIMARIA

CALENDARIO DE ADMISIÓN

DO 1 DE MARZO AO 20 DE MARZO

Presentación de solicitudes

DO 21 DE MARZO AO 11 DE ABRIL

Presentación documentación Baremo, NO

CASO DE HABER MÁIS SOLICITUDES QUE PRAZAS.

25 DE ABRIL

Publicación de listaxes PROVISIONAIS

DO 26 DE ABRIL AO 5 DE MAIO

Presentación de reclamacións

15 DE MAIO

Publicación de listaxes DEFINITIVAS

DO 16 DE MAIO A 15 DE XUÑO

Prazo presentasción de recurso de alzada

DO 20 AO 30 DE XUÑO

Formalización de matrícula

*En 4º de Infantil 3 prazas están reservadas para alumnado NEE.

Observacións:

Entre o 1 de marzo e a data de publicación da listaxe provisional de admitidos e exluídos o número de vacantes pode sufrir variacións por mor da escolarización extraordinaria.

ÁREA DE INFLUENCIA

PARROQUIAS INCLUÍDAS NA ÁREA DE INFLUENCIA
Baltar, Grobas, Orois, Golán, Maceda, Xubial, Pedrouzos, Santa Eulalia de Agrón, Zas de Rei, Gondolllín, Folladela, Vitiriz, O Barreiro, San Cibrao, Castro, Os Ánxeles, San Salvador, Parte de Santa María: inclúe as paradas de transporte de O Mesón e O Rañado, parte de San Martiño das Varelas: inclúe as paradas de transporte de Motouto, Cruce Reboredo e Montoutiño.

Para máis INFORMACIÓN, as familias teñen o documento completo á súa disposición nesta publicación.

DOCUMENTO INFORMATIVO

Melide, a 28 de febreiro de 2024.

Menú Comedor Escolar Febreiro 2024

Como cada mes, aquí vos deixamos o menú do comedor escolar.

Prema AQUÍ para poder visualizar ou descargar.

Reserva de praza do alumnado 6º para o IES

Desde o día 15 do presente mes xaneiro ata o 5 de febreiro ábrese o prazo para reservar a praza no centro adscrito, neste caso o IES de Melide.

Para efectuar dita reserva, cómpre cubrir o ANEXO I que está dispoñible no enlace que AQUÍ vos poñemos. Igualmente, este documento xa foi entregado ao alumnado o pasado luns 15.

Para máis información, poden consultar o ducumento informativo que se partilla nesta publicación.

Información sobre a reserva de praza no IES

Menú Comedor Escolar Xaneiro 2024

Aquí vos deixamos o menú deste mes de xaneiro do ano que comeza.

Premer AQUÍ para ver ou descargar

Inauguración do colexio!!!

Ademais da celebración da gala de Nadal, o pasado xoves 21 de decembro inaugurouse o novo Salón de Actos do centro. Por fin, este espazo onde tantas actividades se fan de xeito común, está acondicionado de xeito equiparable ao resto do centro logo da súa reforma integral hai xa dous anos. Cómpre salientar o esforzo, traballo e ganas para sacar adiante tan importante renovación por parte do persoal do centro en diversas tarefas. É a mostra de que traballar en equipo sempre trae bos resultados. Agora tócalle ás nosas crianzas gozar deste espazo e, por suposto, sacarlle todo o partido que se merece.

Recomendacións de Lectura para o Nadal

Como cada ano, aquí vos deixamos a recomendación de lectura que, desde o Equipo de Biblioteca, se fai para que o noso alumnado poida ter onde escoller ao longo deste tempo de lecer.

Para ver o documento, premer AQUÍ.

CULTURA PARA VIAXAR: Panxoliñas

Este mércores, día 20 de decembro, os nenos e nenas de 6º de educación Primaria do noso centro vannos agasallar cunhas panxoliñas polas diferentes prazas da nosa vila. Agradécese calquera aportación, pois todas suman. É unha das diferentes actividades culturais que este alumnado vai facer ao longo do curso para recadar fondos para a viaxe de fin de curso. Baixo o lema "Cultura para viaxar", intentarase aminizar estas datas.

Felicitación de Nadal 2023

Como cada ano, o persoal docente e non docente do CEIP de Melide Nº1 quere felicitar estas datas á comunidade educativa e encher de bos desexos esta festividade. Gocen dos seres queridos e disfruten.

3 de decembro, Día das Persoas con Discapacidade

Como xa vén a ser costume, o día 3 de decembro celebramos no noso centro o Día das Persoas con Discapacidade. Este ano o lema utilizado foi "Tod@s baixo o memso paraugas" co cal desde o noso centro queremos simbolizar que todos somos iguais independentemente das nosas capacidades e sen limitacións. Para eso, ao longo destes días, desenvólvense actividades dentro do horario escolar sobre esta temática a través do visionado de curtametraxes e actividades de carácter manipulativo.

Ademáis, decoráronse os corredores con paraugas que cada grupo visitara e reflexionará sobre a importancia de conmemorar esta data que avoga por convivir dentro do respecto.

Equipo de Dinamización da Lingua Galega

« Marzo 2024 »