Iniciar sesión: Acceso

30/09/2021

Menú de outubro

ACTUALIZACIÓN DAS ENTRADAS E SAÍDAS

Este ano, por mor das obras, o protocolo de entradas e saídas ao centro vese lixeiramente modificado. Unha vez rematadas as obras  volverá a ser igual ca o ano pasado.

Alumnado de Infantil, 1º e 2º: entrada pola cancela central.

Alumnado de 3º de Primaria a 6º de Primaria, pola cancela esquerda (polo lado das pistas de fútbol)

@s alumn@s transportad@s entrarán a medida que vaia chegando o seu autobús.

O alumnado de primaria non transportado só poderá entrar a partires das 9:25, unha vez que cheguaran e baixaran @s últim@s alumn@s usuari@s do transporte escolar.

@s alumn@s procedentes dos seus domicilios de Educación Infantil entrarán do seguinte xeito, respectando as quendas:

·        6º EDUCACIÓN INFANTIL (5 años): 9:35.

·        5º EDUCACIÓN INFANTIL (4 años): 9:38.

·        4º EDUCACIÓN INFANTIL (3 años): 9:40.

@s alumn@s non transportados de Educación Infantil sairán do seguinte xeito, respectando as quendas:

·        5º EDUCACIÓN INFANTIL (4 años): 14:15.

·        6º EDUCACIÓN INFANTIL (5 años): 14:18

·        4º EDUCACIÓN INFANTIL (3 años): 14:20*

Prégase puntualidade tanto á entrada como á saída. Se un alumn@ transportad@ non ven un día no autobús pero asiste ás clases, ten que respectar a quenda de entrada correspondente ao alumnado non transportado.

SAÍDA DO ALUMNADO DE COMEDOR NON TRANSPORTADO

Saída ás 15:30 (na medida do posible)

SAÍDA DO ALUMNADO DE COMEDOR TRANSPORTADO

Saída do centro ás 16:15

O alumnado de 4º de E. Infantil (3 anos) comezará con estas quendas unha vez rematado o período de adaptación establecido pola súa titora.

31/08/2021

Xa case estamos de volta. Mañá o equipo do centro comezará a traballar arreo para poñer en marcha un curso 2021/2022 cheo de novas experiencias e ilusións.

Sen embargo, debido ás obras que se están levando a cabo, non poderemos proporcionar os servizos habituais ás familias. ´Pregamos ás familias que non accedan ao centro ata o vindeiro luns 6, día no que xa disporemos de horario e espazos.

Permanecede atent@s ás notificacións que se envíen mediante Abalar, unha aplicación moi útil e sinxela que vos manterá conectad@s a todas as novidades que se produzan ao longo do curso, evitando así o uso de papel.

Vémonos moi pronto, con moitas gañas de dar o mellor de nós a un alumnado moi especial...

O equipo docente do CEIP Melide Nº1

28/06/2021

Bos días.

Desde a biblioteca do centro convidámosvos a visitar o blog da biblio e botar unha ollada ás recomendacións para este verán.

Por outra banda, informamos de que o horario de atención durante o mes de xullo será de 10:00 a 12:00, agás o día 19 cun horario de 10:00 a 14:00.

Tamén están dispoñibles os impresos para a solicitude e actualización de datos do comedor escolar para o vindeiro curso 2021/2022.

Mañá, día de San Pedro e festivo local, o centro permanecerá pechado.

Instrución comedores

24/05/2021

21/05/2021

Orde do 6 de maio de 2021 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros e material escolar