8 de marzo: Día Internacional da Muller

Entre as actividades levadas a cabo no centro en relación co 8 de marzo, Día Internacional da Muller;  Biblioforte impulsou e coordinou:

• a lectura coeducativa

(Punto de Lectura)

•  a educación pola igualdade

(alumnado de 1º e 2º)

• libro de Inés Fernández, unha muller para o 8 de marzo (xa catalogado e a vosa disposición)

O conto está elaborado polo Centro de Información á Muller coa colaboración do Colectivo Lemos Le (integrado por bibliotecas escolares e municipais da Comarca de Lemos e a Asociación de Libreiros de Monforte) e está ilustrado cos traballos dos escolares dos concellos da Comarca de Lemos.

• un rueiro en igualdade

-Novembro: alumnado de 6º elabora un rueiro científico de Monforte / ningunha muller científica.

-Febreiro: alumnado de 6º fai un mural con: "As nosas científicas preferidas".

-Marzo: o alumnado de 6º solicita entrevista co Señor Alcalde para achegar os seus traballos e propostas.