CAMPAÑA DE RECOLLIDA DE ROUPA

ACTIVIDADES EXTRAESCOLARES CURSO 2022-2023

LISTAXES DEFINITIVAS DO FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO E LISTA DE LIBROS 2022/23

Infórmase que xa está exposto no taboloreiro do centro a listaxe definitiva de admitidos na participación de fondo libros, onde se especifican os libros que se recibe do fondo e os que hai que mercar.

Adxúntase ademais a lista de libros de infantil e primaria para o curso 2022/23.

O FARO 2021/22

PREME NA IMAXE PARA VER A REVISTA

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO E AXUDAS PARA ADQUIRIR LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR

INFÓRMASE QUE:

- Xa están publicadas, no taboleiro do colexio, as listaxes provisionais de persoas beneficiarias de libros de texto do fondo solidario. (3º e 4º de EP). Prazo de reclamación: 2 días.

- Pódense recoller os cheques de axudas para adquirir libros de texto e material escolar (De 1º a 6ºEP) en horario de 10:00-12:00.

Por outra banda, tamén están expostos no taboleiro do centro, a listaxe de libros para o vindeiro curso. Aqueles nenos/as que pasen para 3º e 4º de EP deberán esperar ás listaxes definitivas para mercar os libros necesarios.

COLABORACIÓN CON SAVE THE CHILDREN

Este ano, coa actividade dos marcapáxinas solidarios conseguimos recadar 833,14€!!! que irán destinados a mellorar a calidade de vida de moitos nenos e nenas e tamén a loitar para que todos/as podan gozar dos mesmos dereitos.

Grazas a tod@s!!!

ABERTO O PRAZO PARA PARTICIPAR NO FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO E NAS AXUDAS DE LIBROS E MATERIAL ESCOLAR

DATA LÍMITE PARA ENTREGAR SOLICITUDE: 22 de xuño.

DATA LÍMITE PARA DEVOLUCIÓN DE LIBROS: 22 de xuño.

DOCUMENTACIÓN A ENTREGAR:

No caso de que a situación familiar, a día 31 de decembro de 2020 non coincida coa reflectida no libro de familia, terá que presentar:

• Sentenza xudicial de separación/divorcio ou convenio regulador da custodia.
  • Certificado ou volante de convivencia.
  • Resolución administrativa ou xudicial acreditativa da situación de acollemento ou do certificado do centro de menores.

FORMA DE PRESENTACIÓN:

• Preferiblemente por vía electrónica a través de fondolibros ou da Sede Electrónica da Xunta de Galicia.
  • Presencialmente no centro (A ser posible, a solicitude traerase impresa e cuberta da casa, xunto coa documentación solicitada), no seguinte horario:

- Luns: 9:50-10:40
            - Mércores: 10:40 - 11:30
            - Venres: 13:10 - 14:00

Preme nos seguintes enlaces para obter máis información:

O alumando que promociona a E.S.O. deberán facelos trámites no instituto de destino.

CONVOCATORIA BOLSAS NEAE

O día 18 de maio de 2022 publicouse a convocatoria para solicitar axudas para o alumnado con necesidades específicas de apoio educativo.

Neste enlace pódese acceder á convocatoria e obter información resumida nesta ligazón.

Poderán solicitarse desde o 19 de maio ata o 30 de setembro de 2022.

As axudas para o curso 2022/2023 están dirixidas a persoas que presenten unha necesidade específica de recibir apoio educativo derivado dalgunha das seguintes situacións: discapacidade, Trastorno grave de conduta ou da comunicación e da linguaxe; Trastorno do espectro autista e altas capacidades.

As solicitudes deberán cumprimentarse mediante o formulario accesible por internet neste enderezo , imprimir o formulario en formato pdf e presentalo no centro no que se vaian seguir estudos no curso 2022/2023.

ADMISIÓN ALUMNADO

Quedan publicadas as listaxes definitivas para a admisión do alumnado para o curso 2022/2023 no taboleiro que hai dentro do recinto escolar. Lembrámoslle que o prazo para formalizar a matrícula é do 20 ao 30 de xuño.

AUTOESTIMA