O curso pasado celebramos...Este ano tocará...

O debate está pechado. Non pode enviar comentarios novos.

Ábrese o prazo de solicitude do fondo de libros e material escolar

Ola ola caracola!

Cómo vai indo a semán?  hoxe toca educación física, mate e lengua , a traballar con ganas que o curso segue e xa non queda nada.

Sabemos , porque asi o estades dicindo, que iso de vervos bailando a muiñeira está gustando e moito . Hoxe voltade a mirala porque onte non a virades ben e, de seguro que alguén se vos despistou, a que si???

Bueno familias pois a partir de hoxe xa podedes solicitar a participación no fondo solidario de libros de texto e axudas para material escolar. Clic aquí

O prazo de presentación de solicitude é ata o 19 de xuño do 2020 incluido. Dada a situación actual e como medida de seguridade recomendamos a solicitude por vía telemática. clic aquí

Se tedes algunha dúbida xa sabedes, no centro atendemos presencialmente sempre con cita previa. A atención telefónica é de 10.00 a 13:00h no 981617130 e permanentemente no 676727505.

Seguimos en contacto... sorte e moito ánimo!!!