VOLVE ABADIÑO-APERTURA BIBLIOTECA

Este luns 3 de outubro volve abrir a biblioteca, tanto nos recreos coma pola tarde.

Durante os recreos a biblioteca estará aberta os luns, mércores, xoves e venres para todo o alumnado ate completar aforo. Os recreos dos martes deixámolo para que se reúna o Club de Lectura "Os pasapáxinas" que botará andar en breve co alumnado de 4º de primaria. Para o uso de ordenadores establécense as seguintes quendas:

LUNS: 1º e 2º de primaria.

MÉRCORES: 3º primaria.

XOVES: 4º primaria.

VENRES: 5º e 6º de primaria.

Xa temos o grupo de voluntarios/as de 6º de primaria que nos acompañarán ao longo de todo o curso. Agradecemos a todos/as o seu ofrecemento e entusiasmo para botarlle unha man a Abadiño.

Para inaugurar a biblio, Abadiño quere que lle axudades a decorar o mural do "Ladrón de Follas". Para iso, tedes que escribir nunha folla (están na biblioteca) palabras que vos gusten relacionadas co Outono e logo pegalas no mural, como xa fixeron os voluntarios a semana pasada.

O horario de tarde é de luns a xoves de 16:30 a 18:30 e mellor con reserva previa non vaia a ser que cheguedes e estea o aforo completo. Para a reserva mandar correo a: ceip.lamas.abade@edu.xunta.gal

Vémonos entre libros!!