try another color:
CEIP LAMAS DE ABADE
Un centro de aprendizaxe

ALUMNADO PREMIADO POLA FEDERACION DE COMERCIO

Este sábado deuse a coñecer o fallo do II Concurso  "Os pequenos co pequeno comercio" organizado pola Federación Coruñesa de Comercio.

Dos vinte premios otorgados, seis foron a parar a alumnas de 6º de Primaria do noso Centro.

Parabéns para todas elas polo traballo ben feito!!

PERÍODO DE ADAPTACIÓN

No seguinte enlace pode consultar o período de adaptación para o alumnado de 4º de Infantil (3 anos) que se incorporan ao centro.

Adaptación

LISTAXE DEFINITIVA DE LIBROS 18-19

Aquí pode consultar os libros adxudicados no programa Fondo Libros.

LISTAXE

Lista libros de texto para o curso 2018/19

Nos seguintes enlaces pode consultar os libros de texto do curso 2018/19.

Listas definitivas de admitidos e non admitidos para o curso 2018-19

Nos seguintes enlaces poden comprobar a lista de admitidos e non admitidos para o vindeiro curso 2018-19.

FALLO DO CONCURSO CSIC

Acaban de facerse públicos os gañadores do VII Concurso de Relatos e Dibuxos convocado polo CSIC de Santiago e no que participaron alumnos de diversos colexios de Galicia.

Entre os gañadores figuran as seguintes alumnas do noso Centro:

• Zeltia Rozas Guerra. 1º Premio de dibuxo.
  • Antía Figueiras Fidalgo. 2º Premio de dibuxo.
  • Lara Pereira Cebey. 3º Premio de dibuxo.
  • Cecilia Vázquez Prieto. 2º Premio de relatos.

Día da Paz

O 30 de xaneiro celebramos o Día da Paz con diversas actividades nas aulas e elaboramos un gran mural conxunto que colgamos na entrada.

ABALAR MOBIL

O centro, coa finalidade de aumentar o achegamento entre o profesorado e as familias, ofrece abalarMóbil. Trátase dunha aplicación que permite ás familias consultar a información dos seus fillos a través do teléfono móbil desde calquera lugar, de forma cómoda e rápida.

AbalarMóbil é unha aplicación que se pode instalar tanto no teléfono móbil como nunha tablet, e que permite ás familias consultar a información de calquera dos seus fillos a través destes dispositivos.

A descarga desta aplicación faise desde Apple store (si o sistema operativo de IOS) ou desde Play Store (o sistema operativo de Android).
As familias que descarguen abalarMóbil van poder dispoñer das seguintes funcionalidades:

Acceder aos datos persoais

Consultar as cualificacións

Consultar e xustificar as faltas de asistencia

Consultar as faltas de conduta

Consultar os datos do centro educativo

Consultar os avisos ou notificaciones por parte do profesorado ou do centro educativo.

Consultar as incidencias creadas polo profesorado

Solicitar unha cita de titoría

No seguinte vídeo aparece explicada esta aplicación: