try another color:
CEIP LAMAS DE ABADE
Un centro de aprendizaxe

LISTAXE DEFINITIVA DE FONDO LIBROS

No seguinte enlace pode consultar a listaxe definitiva de adxudicación de libros de préstamo.

FONDO LIBROS

PERÍODO DE ADAPTACIÓN

No seguinte enlace pode consultar o período de adaptación do alumnado que se incorpora a 4º de Infantil (3 anos),  apartires de setembro.

Período de adaptación

A primeiros de setembro, o profesorado deste alumnado, contactará con vostedes para unha reunión informativa na que se aclarará calquera dúbida.

LISTA DE LIBROS DE TEXTO PARA O CURSO 2017/18

Descarga aquí a lista de libros:

Axudas para libros e material.

No DOG do día 22 de maio de 2017 pubícase a Orde do 16 de maio de 2017 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso escolar 2017/18.

ANEXO 1. Solicitude

Navega con rumbo

Colexio Profesional de Enxeñaría en Informática de Galicia (CPEIG), en colaboración coa Xunta de Galicia, presentou no noso centro o Plan Navega con Rumbo polo Ciberespazo, unha iniciativa encamiñada a que os escolares, naveguen con tino pola Rede, é dicir, con seguridade, evitando o ciberacoso e outros riscos de Internet. A nosa intención é que se mentalicen da necesidade de facer un uso responsable das novas tecnoloxías para poder espremerlles toda a substancia posible e adquirir boas experiencias e novos coñecementos.

Día mundial dos bosques.

Esta data do 21 de marzo danos a oportunidade de aumentar a concienzación sobre a importancia de todo tipo de ecosistemas forestais e árbores en xeral.

No noso Centro celebramos o Día mundial dos Bosques cunha prantación de diferentes especies aportadas polo Concello de Santiago e na que participa todo o alumnado.

IV Mostra do Entroido en Lamas

Día da Paz

Presentación de María Fumaça

Hoxe, xoves 15, tivemos o privilexio de presenciar na Biblioteca do cole a presentación do novo traballo de María Fumaça que leva por título “Aire”.

Máis fotos e vídeos no blog da biblioteca.

O Ceip de Lamas contra a violencia de xénero

25 DE NOVEMBRO