try another color:
CEIP LAMAS DE ABADE
Un centro de aprendizaxe

Lista libros de texto para o curso 2018/19

Nos seguintes enlaces pode consultar os libros de texto do curso 2018/19.

Convocatoria axudas libros 2018-19

No DOG do día 21 de maio de 2018 pubícase a Orde  pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso escolar 2018/19.

ANEXO 1. Solicitude

Orde da convocatoria.

Listas definitivas de admitidos e non admitidos para o curso 2018-19

Nos seguintes enlaces poden comprobar a lista de admitidos e non admitidos para o vindeiro curso 2018-19.

FALLO DO CONCURSO CSIC

Acaban de facerse públicos os gañadores do VII Concurso de Relatos e Dibuxos convocado polo CSIC de Santiago e no que participaron alumnos de diversos colexios de Galicia.

Entre os gañadores figuran as seguintes alumnas do noso Centro:

• Zeltia Rozas Guerra. 1º Premio de dibuxo.
  • Antía Figueiras Fidalgo. 2º Premio de dibuxo.
  • Lara Pereira Cebey. 3º Premio de dibuxo.
  • Cecilia Vázquez Prieto. 2º Premio de relatos.

Admisión 2018/19

CALENDARIO DO PROCESO E PRAZOS.

RESERVA DE PRAZA. 1 A 15 DE FEBREIRO. Reserva de praza para o alumnado de 6º de EP do noso centro que desexe ser adscrito ao IES LAMAS DE ABADE

XORNADA DE PORTAS ABERTAS. Martes 27 de febreiro ás 17:30 h.

DESEMPATE. ANTES DO 1 DE MARZO. Sorteo público anual das letras de prioridade para resolver os empates no procedemento de admisión de alumnado na Sala de Xuntas da Consellería de C.e O.U.

VACANTES. ANTES DO 1 DE MARZO. Publicación das vacantes que hai no centro.

SOLICITUDES. 1 a 20 de MARZO. Presentación de solicitudes xunto coa fotocopia cotexada do libro de familia ou do DNI do neno/a. (Tamén se poderá entregar a documentación acreditativa dos criterios do baremo)

• En todos os casos a instancia deberá ser entregada no centro e no prazo indicado.

DOCUMENTACIÓN ACREDITATIVA. No caso de haber máis solicitudes que vacante e haxa que baremar contarase con 10 DÍAS HÁBILES a partires dos dous días seguintes ao remate do prazo de presentación de solicitudes.  23 de marzo a 6 de abril. Entrega da documentación acreditativa dos criterios do baremo.

LISTAXES PROVISIONAIS. ANTES DO 25 DE ABRIL. Publicación das listaxes provisionais de admitidos e non admitidos (pódese reclamar nos 5 días seguintes).

LISTAXES DEFINITIVAS. ANTES DO 15 DE MAIO. Unha vez resoltas as reclamacións presentadas, publicación das listaxes definitivas do alumnado admitido e non admitido (contra esta publicación cabe recurso de alzada perante o Xefe Territorial no prazo de un mes).

MATRÍCULA. DO 20 AO 30 DE XUÑO. Formalización da matrícula do alumnado admitido.

SERVIZOS COMPLEMENTARIOS XESTIONADOS POLA ANPA

9

6º PRIMARIA

22

Reserva obrigatoria de prazas a alumnado con NEAE que serían adxudicadas por parte da Comisión de Escolarización. De non existiren solicitudes adxudicaríanse de xeito ordinario.

Día da Paz

O 30 de xaneiro celebramos o Día da Paz con diversas actividades nas aulas e elaboramos un gran mural conxunto que colgamos na entrada.

ALUMNADO PREMIADO POLA FEDERACION DE COMERCIO

Parabéns aos oito alumnos do CEIP Lamas de Abade  galardoados no concurso convocado pola Federación de Comercio de A Coruña "Os pequenos co pequeno comercio".

Neste certame participaron alumnos de entre dez e doce anos de toda a provincia e concedéronse vinte premios dos cales o noso alumnado acadou oito.

A entrega de premios tivo lugar o sábado 14 de outubro no Salón de actos do Edificio Monelos en A Coruña.

Día da Paz

Presentación de María Fumaça

Hoxe, xoves 15, tivemos o privilexio de presenciar na Biblioteca do cole a presentación do novo traballo de María Fumaça que leva por título “Aire”.

Máis fotos e vídeos no blog da biblioteca.

O Ceip de Lamas contra a violencia de xénero

25 DE NOVEMBRO