try another color:
CEIP LAMAS DE ABADE
Un centro de aprendizaxe

ENREGUÉIFATE

Hoxe, venres 17, o alumnado de 2º de primaria tivemos a sorte de recibir a visita de Sechu Sende.

Sechu Sende é un recoñecido escritor  de  poesía, narración e teatro. Tamén imparte clases de lingua e literatura no  IES Marco do Camballónde Vila de Cruces.

Xa hai tempo que visita os centros de ensino  achegando información das  regueifas a pequenos e maiores.

A súa intención é que nos divirtamos moito e quedemos  ben “enregueifados”

Parece que o vai conseguir!

ALUMNADO PREMIADO POLA FEDERACION DE COMERCIO

Parabéns aos oito alumnos do CEIP Lamas de Abade  galardoados no concurso convocado pola Federación de Comercio de A Coruña "Os pequenos co pequeno comercio".

Neste certame participaron alumnos de entre dez e doce anos de toda a provincia e concedéronse vinte premios dos cales o noso alumnado acadou oito.

A entrega de premios tivo lugar o sábado 14 de outubro no Salón de actos do Edificio Monelos en A Coruña.

LISTAXE DEFINITIVA DE FONDO LIBROS

No seguinte enlace pode consultar a listaxe definitiva de adxudicación de libros de préstamo.

FONDO LIBROS

PERÍODO DE ADAPTACIÓN

No seguinte enlace pode consultar o período de adaptación do alumnado que se incorpora a 4º de Infantil (3 anos),  apartires de setembro.

Período de adaptación

A primeiros de setembro, o profesorado deste alumnado, contactará con vostedes para unha reunión informativa na que se aclarará calquera dúbida.

LISTA DE LIBROS DE TEXTO PARA O CURSO 2017/18

Descarga aquí a lista de libros:

Axudas para libros e material.

No DOG do día 22 de maio de 2017 pubícase a Orde do 16 de maio de 2017 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso escolar 2017/18.

ANEXO 1. Solicitude

Navega con rumbo

Colexio Profesional de Enxeñaría en Informática de Galicia (CPEIG), en colaboración coa Xunta de Galicia, presentou no noso centro o Plan Navega con Rumbo polo Ciberespazo, unha iniciativa encamiñada a que os escolares, naveguen con tino pola Rede, é dicir, con seguridade, evitando o ciberacoso e outros riscos de Internet. A nosa intención é que se mentalicen da necesidade de facer un uso responsable das novas tecnoloxías para poder espremerlles toda a substancia posible e adquirir boas experiencias e novos coñecementos.

Día mundial dos bosques.

Esta data do 21 de marzo danos a oportunidade de aumentar a concienzación sobre a importancia de todo tipo de ecosistemas forestais e árbores en xeral.

No noso Centro celebramos o Día mundial dos Bosques cunha prantación de diferentes especies aportadas polo Concello de Santiago e na que participa todo o alumnado.

IV Mostra do Entroido en Lamas

Día da Paz