try another color:

Visitas guiadas

Ven a coñecernos!!

Reserva de praza 2019/2020

Como ben saben o CEIP Lamas de Abade está adscrito ao IES Lamas de Abade e o alumnado de 6º de Primaria que queira matricularse nese centro o vindeiro curso ten que facer a RESERVA no período que vai do 1 ao 15 de febreiro.

Esta reserva pode facerse de dúas formas:

• Cubrir o formulario que lle enviamos e entregalo no CEIP Lamas de Abade.
  • Facelo a través da aplicación da Consellería que poden atopar no seguinte enlace: https://www.edu.xunta.es/admisionalumnado  Solicitudes – Solicitudes de reserva – Crear solicitude de reserva. IMPORTANTE: Esta solicitude deberase presentar no centro educativo de orixe ou en calquera das administracións públicas que establece a Lei 39/2015, do 1 de outubro, do Procedemento Administrativo Común, incluíndose a SEDE ELECTRÓNICA.

Anexo I. Reserva de praza

O alumnado que opte por outro IES deberá facer a inscrición do 1 ao 20 de marzo no centro correspondente.

ALUMNADO PREMIADO POLA FEDERACION DE COMERCIO

Este sábado deuse a coñecer o fallo do II Concurso  "Os pequenos co pequeno comercio" organizado pola Federación Coruñesa de Comercio.

Dos vinte premios otorgados, seis foron a parar a alumnas de 6º de Primaria do noso Centro.

Parabéns para todas elas polo traballo ben feito!!

Lista libros de texto para o curso 2018/19

Nos seguintes enlaces pode consultar os libros de texto do curso 2018/19.

ABALAR MOBIL

O centro, coa finalidade de aumentar o achegamento entre o profesorado e as familias, ofrece abalarMóbil. Trátase dunha aplicación que permite ás familias consultar a información dos seus fillos a través do teléfono móbil desde calquera lugar, de forma cómoda e rápida.

AbalarMóbil é unha aplicación que se pode instalar tanto no teléfono móbil como nunha tablet, e que permite ás familias consultar a información de calquera dos seus fillos a través destes dispositivos.

A descarga desta aplicación faise desde Apple store (si o sistema operativo de IOS) ou desde Play Store (o sistema operativo de Android).
As familias que descarguen abalarMóbil van poder dispoñer das seguintes funcionalidades:

Acceder aos datos persoais

Consultar as cualificacións

Consultar e xustificar as faltas de asistencia

Consultar as faltas de conduta

Consultar os datos do centro educativo

Consultar os avisos ou notificaciones por parte do profesorado ou do centro educativo.

Consultar as incidencias creadas polo profesorado

Solicitar unha cita de titoría

No seguinte vídeo aparece explicada esta aplicación: