try another color:
try another fontsize: 60% 70% 80% 90%
CEIP LAMAS DE ABADE
Un centro de aprendizaxe

Axudas para libros e material.

No DOG do día 22 de maio de 2017 pubícase a Orde do 16 de maio de 2017 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso escolar 2017/18.

ANEXO 1. Solicitude

Listaxe definitiva de alumnado admitido para o curso 2017-18

Nestes enlaces pode consultar as listas definitivas de admitidos para o curso 2017-18.

4º de INFANTIL

5º de INFANTIL

6º de INFANTIL

1º de PRIMARIA

Nota. O período de matrícula vai do 20 ao 30 de xuño.

Navega con rumbo

Colexio Profesional de Enxeñaría en Informática de Galicia (CPEIG), en colaboración coa Xunta de Galicia, presentou no noso centro o Plan Navega con Rumbo polo Ciberespazo, unha iniciativa encamiñada a que os escolares, naveguen con tino pola Rede, é dicir, con seguridade, evitando o ciberacoso e outros riscos de Internet. A nosa intención é que se mentalicen da necesidade de facer un uso responsable das novas tecnoloxías para poder espremerlles toda a substancia posible e adquirir boas experiencias e novos coñecementos.

Día mundial dos bosques.

Esta data do 21 de marzo danos a oportunidade de aumentar a concienzación sobre a importancia de todo tipo de ecosistemas forestais e árbores en xeral.

No noso Centro celebramos o Día mundial dos Bosques cunha prantación de diferentes especies aportadas polo Concello de Santiago e na que participa todo o alumnado.

IV Mostra do Entroido en Lamas

Día da Paz

Presentación de María Fumaça

Hoxe, xoves 15, tivemos o privilexio de presenciar na Biblioteca do cole a presentación do novo traballo de María Fumaça que leva por título “Aire”.

Máis fotos e vídeos no blog da biblioteca.

O Ceip de Lamas contra a violencia de xénero

25 DE NOVEMBRO

Mannequin challenge Lamas

DÍA DAS BIBLIOTECAS

Unha das actividades do Día das Bibliotecas foi a seguinte:

• Que é unha biblioteca para ti?

Aquí podedes ver algunhas das respostas máis significativas.