O Ceip de Lamas contra a violencia de xénero

25 DE NOVEMBRO

Mannequin challenge Lamas

DÍA DAS BIBLIOTECAS

Unha das actividades do Día das Bibliotecas foi a seguinte:

• Que é unha biblioteca para ti?

Aquí podedes ver algunhas das respostas máis significativas.

EXPOSICIÓN DE CABAZAS

CONTOS DE MEDO POLO SAMAÍN

Aquí tedes unha pequena montaxe do obradoiro que fixemos o luns sobre os contos de medo, só tedes que facer clic enriba da fotografía.

Enlace colgado no blog da biblioteca, bibliotecalamas.blogspot.com.es

INFORMACIÓN AOS PAIS/NAIS

Achegamos información  a pais/nais e titores/as sobre diferentes aspectos da organización escolar do noso Centro que seguro será do seu interese. Dita información xa foi achegada por correo electrónico e por carta aos que non dispoñen deste medio.

CARTA

PERIODO DE ADAPTACIÓN DE ALUMNADO DE INFANTIL DE 3 ANOS. CURSO 2016/17

No seguinte enlace poden consultar o calendario de adaptación para alumnado de 3 anos que se incorporan ao centro.

Período de adaptación

LIBROS DE TEXTO CURSO 2016/17

Aquí pode consultar os libros de texto para o curso 2016/17 e o material para infantil.

Nota: Os libros de Inglés de Infantil pubricados anteriormente estaban descatalogados pola editorial e procedemos a poñer os actualizados.

ACTIVIDADES MES DOS LIBROS

Aquí tedes unha pequena mostra das actividades propostas dende a biblioteca para conmemorar o Mes dos Libros.

Dende encontros con escritores, Concurso "O meu libro favorito", obradoiro de lectura entre niveis sobre o PDI "Cinturón verde", Padriños e Madriñas lectores...

Premede nas imaxes para ver máis sobre cada unha delas.

DÍA DA ÁRBORE