try another color:
CEIP LAMAS DE ABADE
Un centro de aprendizaxe

Listaxes definitivas de fondolibros. Curso 2019/20

Con data de hoxe foron publicadas as listaxes definitivas de libros para o curso 2019/20. Poden consultar o seu caso das seguintes maneiras:

• Lista publicada no taboeiro de anuncios do Centro de 9 a 14 h.
  • Accedendo á aplicación Fondolibros no menú "Cidadáns"

Libros de texto 2019-20

Aquí pode consultar os libros de texto que empregaremos no vindeiro curso:

Entrega de premios Educacompostela

Acaban de entregarse os premios Educacompostela no que o noso Centro se alzou co terceiro premio. O noso traballo estaba referido ao proxecto Santiago Medieval levado a cabo en cursos anteriores.

Estes premios están convocados polo Cocello de Santiago e por Nova Escola Galega  para recoñecer aqueles materiais que polo seu valor e interese contribuen ao desenvolvemento educativo de Galicia.

Axudas para adquirir libros de texto e material escolar

No Diario Oficial de Galicia do 20 de maio de 2019 aparece publicada a Orde que regula as axudas para adquisición de libros de texto e material escolar para o curso 2019/20.

DOG

ANEXO I e II

Lista definitivas de admitidos e non admitidos.

Aquí poden consultar as listas definitivas de admitidos e non admitidos para o vindeiro curso 2019/20.

Admitidos

Non admitidos

NOTA. O período de matrícula vai do 20 ao 30 de xuño.

Admisión alumnado 2019/20

Anexo II  de solicitude de admisión.

Puntuación otorgada polo Centro. O Centro otorgará 1 punto a todas aquelas solicitudes que escollan un colexio público como primeira opción.

VACANTES

ZONAS DE INFLUENCIA

Normativa que regula o proceso:

Resultado do sorteo de letra de prioridade:

As letras de prioridade que afectan ao primeiro apelido son as letras "E" e "C"; así mesmo, afectan ao segundo apelido as letras "U" e "P"

Información da evolución do proceso de admisión: 15/03/2019

Curso    Vacantes ANAE Solicitudes presentadas   Vacantes  Solicitudes presentadas

4º   Infantil

5º   Infantil 0 0 17 1
6º   Infantil 0 0 11 2
1º Primaria 7 0 0 3
2º Primaria 0 0 0 1
3º Primaria 0 0 2 0
4º Primaria 0 0 5 1
5º Primaria 0 0 21 3
6º Primaria 0 0 9 0

NOTA: As vacantes ANAE de non ser cubertas pasan a vacantes normais.

Reserva de praza 2019/2020

Como ben saben o CEIP Lamas de Abade está adscrito ao IES Lamas de Abade e o alumnado de 6º de Primaria que queira matricularse nese centro o vindeiro curso ten que facer a RESERVA no período que vai do 1 ao 15 de febreiro.

Esta reserva pode facerse de dúas formas:

• Cubrir o formulario que lle enviamos e entregalo no CEIP Lamas de Abade.
  • Facelo a través da aplicación da Consellería que poden atopar no seguinte enlace: https://www.edu.xunta.es/admisionalumnado  Solicitudes – Solicitudes de reserva – Crear solicitude de reserva. IMPORTANTE: Esta solicitude deberase presentar no centro educativo de orixe ou en calquera das administracións públicas que establece a Lei 39/2015, do 1 de outubro, do Procedemento Administrativo Común, incluíndose a SEDE ELECTRÓNICA.

Anexo I. Reserva de praza

O alumnado que opte por outro IES deberá facer a inscrición do 1 ao 20 de marzo no centro correspondente.

ALUMNADO PREMIADO POLA FEDERACION DE COMERCIO

Este sábado deuse a coñecer o fallo do II Concurso  "Os pequenos co pequeno comercio" organizado pola Federación Coruñesa de Comercio.

Dos vinte premios otorgados, seis foron a parar a alumnas de 6º de Primaria do noso Centro.

Parabéns para todas elas polo traballo ben feito!!

Lista libros de texto para o curso 2018/19

Nos seguintes enlaces pode consultar os libros de texto do curso 2018/19.

ABALAR MOBIL

O centro, coa finalidade de aumentar o achegamento entre o profesorado e as familias, ofrece abalarMóbil. Trátase dunha aplicación que permite ás familias consultar a información dos seus fillos a través do teléfono móbil desde calquera lugar, de forma cómoda e rápida.

AbalarMóbil é unha aplicación que se pode instalar tanto no teléfono móbil como nunha tablet, e que permite ás familias consultar a información de calquera dos seus fillos a través destes dispositivos.

A descarga desta aplicación faise desde Apple store (si o sistema operativo de IOS) ou desde Play Store (o sistema operativo de Android).
As familias que descarguen abalarMóbil van poder dispoñer das seguintes funcionalidades:

Acceder aos datos persoais

Consultar as cualificacións

Consultar e xustificar as faltas de asistencia

Consultar as faltas de conduta

Consultar os datos do centro educativo

Consultar os avisos ou notificaciones por parte do profesorado ou do centro educativo.

Consultar as incidencias creadas polo profesorado

Solicitar unha cita de titoría

No seguinte vídeo aparece explicada esta aplicación: