INFORMACIÓN INICIO CURSO 22-23

Estimadas familias:

Comezamos un novo curso escolar.

A data de incorporación do alumnado de infantil e primaria ás aulas será o xoves 8 de setembro. O horario de entrada será ás 08:50 ate ás 9:00 e o de saída ás 14:00 horas. A entrada e saída farase como se fixo o curso pasado a partir de marzo. O alumnado transportado entrará polo portalón de arriba e o alumnado acompañado polas familias entrará so polo portalón situado na parte de abaixo. Desde as 8:50 e ata as 9:00 horas estará unha persoa de garda para que o alumnado poida acceder ao centro por esta porta. A partir dese momento a entrada será polo portalón principal e haberá que chamar no timbre do portalón de arriba. Para a recollida na saída, as familias agardarán no espazo valado, como o curso pasado, a partir das 13:50-55. Sairán primeiro os dos curso máis baixos.

Recordamos ás familias a importancia da puntualidade dos nenos e nenas, para non interferir na boa marcha das clases.

Nos vindeiros días os titores/as fixarán a data da reunión de principio de curso para as familias.

ABALARMÓBIL:

A Xunta de Galicia, coa finalidade de aumentar o acercamento entre o profesorado e as familias, ofrece ABALARMÓBIL.        Trátase dunha aplicación que permite ás familias consultar e recibir información dos seus fillos/as a través do teléfono móbil dende calquera lugar, de forma cómoda e rápida. Xa está actualizada para o curso 22-23. Aquelas familias que aínda non dispoñan desta aplicación poden obter información no seguinte enlace:

BECAS ANEAE:

- Enlace ao extracto da resolución do 13 de maio do 2022, da Secretaría de Estado de Educación, pola que se convocan axudas para alumnado con necesidade específica de apoio educativo para o curso 2022-2023.

Enlace á páxina do Ministerio:

- Acceso ao servizo en liña

Prazo de presentación de solicitudes QUE SE REALIZARÁ NO COLEXIO: Dende o 19 de maio de 2022 ata o 30 de setembro de 2022

CALENDARIO ESCOLAR 22-23