PUBLICADAS AS LISTAXES PROVISIONAIS DE ADMITIDOS NO PROCESO DE ADMISIÓN DE ALUMNADO PARA O CURSO 2022-23.

Foi admitido todo o alumnado que presentou neste centro unha solicitude no proceso de admisión para o curso 22-23.

As listaxes provisionais e definitivas de persoas admitidas serán elaboradas pola aplicación admisiónalumnado e a súa exposición para consulta polas familias só se poderá realizar das seguintes formas:

-    Presencial: Única e exclusivamente no taboleiro de anuncios situado no interior do edificio escolar. En base ás recomendacións vixentes en materia de protección de datos persoais, non se poderá realizar por ningún outro medio físico de publicación.

- Non presencial: Única e exclusivamente a través da aplicación admisionalumnado empregando a Chave365 ou certificado dixital. En base ás recomendacións vixentes en materia de protección de datos persoais non se poderá realizar a través de ningún outro medio electrónico de publicación.