Información inicio de curso

Estimadas familias:

Comezamos un novo curso escolar.

A data de incorporación do alumnado de infantil e primaria ás aulas será o xoves 9 de setembro. O horario de entrada será ás 08:50 ate ás 9:05 e o de saída ás 14:00 horas.

-       Acceso ao DOG calendario escolar curso 21/22

Protocolo de adaptación ao contexto da Covid-19

Neste curso temos que seguir poñendo en marcha o Protocolo de adaptación ao contexto da Covid-19.

-       Enlace: Protocolo de adaptación ao contexto da Covid-19

Alumnado de 4º de educación infantil

As familias do alumnado de 4º curso de educación infantil terán unha reunión coas titoras o luns 6 de setembro as 16:30 no centro educativo (patio de educación infantil).

AbalarMóbil

A Xunta de Galicia, coa finalidade de aumentar o acercamento entre o profesorado e as familias, ofrece abalarMóbil. Trátase dunha aplicación que permite ás familias consultar a información dos seus fillos a través do teléfono móbil dende calquera lugar, de forma cómoda e rápida. Estará actualizada para o curso 21-22 a partir do día 9 de setembro. Aquelas familias que aínda non dispoñan desta aplicación poden obter información no seguinte enlace:

-       abalarMóbil

Becas ANEAE

No BOE do 02/08/2021 está publicada a convocatoria de becas e axudas para o alumnado con necesidades específicas de apoio educativo. O prazo de solicitude é do 3 de agosto ao 30 de setembro.

-       Máis información