Ed. Infantil

AS RIMAS DE INFANTIL 4 B DO CURSO 2012-2013

Os nenos e nenas de E. Infantil de 4 anos B durante o curso 2012-2013 fixemos unhas rimas moi bonitas cos seus correspondentes debuxos e querémolas compartir con todos vós.

Como non foi posible publicalas no curso anterior, imos facelo agora. Non perderon nadiña do seu valor.

Fixemos rimas cos nosos nomes.curso 2012 - 2013 from

Letras Galegas 2013

Mural realizado polo alumnado de infantil co gallo da celebración das LETRAS GALEGAS 2013, adicado este ano a Roberto Vidal Bolaño.

LETRAS GALEGAS 2013

Actividades en Educación Infantil 2009-2012!!!!

Na presentación seguinte podemos ver algunhas das actividades desenvoltas polo alumnado  de Educación Infantil durante os tres últimos cursos. Este ano recibirán a "graduación" para pasar a Educación Primaria.

Actividades infantil

Actividade para os máis pequenos, que axuda na aprendizaxe de letras, números cores e formas. Tamén en inglés. LIGAZÓN

Galletas con manteiga artesáns!

Os nenos e nenas de Educación Infantil 5 anos B, participaron nunha actividade que consistiu na elaboración de galletas de manteiga artesáns a base de fariña, ovos, manteiga, ...

ELABORACIÓN DE GALLETAS

coa colaboración de Gloria, a súa titora,  e de Belén.

GALLETAS ARTESÁNS

Que ben saíron e como nos divertimos!

GALLETAS ARTESÁNS