Rúa Souto s/n Sigrás - Cambre 15181 A Coruña 881 96 01 31 ceip.gonzalo.torrente.cambre@edu.xunta.es

Benvidos á nosa páxina web

Aquí tedes unha pequena presentación do noso cole e a súa nova páxina web.

ceip.gonzalo.torrente.cambre@edu.xunta.esImagen relacionada

MODELO AUTODECLARACIÓN COMEDOR

AVISO IMPORTANTE

Lembramos que para confirmar a reserva de praza no comedor, é obrigatorio cubrir o formulario de autodeclaración da renda.

Dito documento deberá ser asinado tanto polo declarante como polo cónxuxe e será presentado no centro por un adulto.

Para descargar o documento podedes pinchar na imaxe.

CALENDARIO ESCOLAR 2019-20

Para consultar a Orde depublicación do calendario escolar para o curso 2019-20, podedes pinchas na imaxe.

ERRO ISBN LIBRO DE LENGUA DE 3º DE EP

AVISO IMPORTANTE

Detectouse un erro no ISBN do libro de Lengua de 3º de EP.

O ISBN correcto é o seguinte:

ISBN:978-84-698-0649-4

Perdoade as molestias.

Para consultar o listado correcto pinchade na seguinte imaxe:

Lista definitiva libros de texto 2018-19

RECOLLIDA CHEQUES AXUDA MATERIAL ESCOLAR

A listaxe de axudas de material escolar non sufriu variación así que as familias que teñan dereito a axuda poden consultalo pinchando aquí.

Os cheques xa están dispoñibles no centro así que as datas de recollida serán desde hoxe 4 ata o venres 12 de xullo, ambos inclusive.

Lembramos que para a súa recollida deberá ser o solicitante ou un adulto autorizado.

LISTAXE DEFINITIVA DE ADMITIDOS NO FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO

Para consultar a listaxe definitiva de admisión no fondo solidario de libros de texto pinchade na imaxe seguinte.

O ALUMNADO QUE TEÑA DEREITO A 6 LIBROS NON SE LLE ASIGNAN MÁIS XA QUE É O NÚMERO MÁXIMO CO QUE SE TRABALLA NO CENTRO.

NON TEÑEN QUE MERCAR LIBROS SI SE TEÑEN ASIGNADOS 4 OU 6 LIBROS.

AVISO IMPORTANTE

Por causas alleas á dirección do centro hai unha modificación nas datas de publicación do listado definitivo de axudas de adquisión de material así como as datas de recollida dos cheques.

O listado definitivo publicarase en canto se teña a resolución definitiva, e a recollida de cheques queda pendente ata novo aviso.

Desde o centro pedimos disculpas polos problemas que estos cambios puideran causar.

NOTA IMPORTANTE

Na lista de libros de texto publicada o 19 de xuño había un erro no ISBN do libro de Língua de 1º de EP.

O erro xa está arranxado.

Lamentamos os problemas que este erro puidera ter causado.

Para consultar o listado correcto pinchade na imaxe ou na mesma entrada do día 19 de xuño.

AXUDAS PARA A ADQUISICIÓN DE LIBROS E MATERIAL ESCOLAR PARA CURSO 2019-20

Para consultar o listado do informe vales das solicitudes pinchade na imaxe.

Para consultar a listaxe provisional de admitidos no fondo solidario de libros de texto.

Os alumnos de 5º e 6º non participan nos vales de libros por participan no programa E-DIXGAL.

DATAS DO PROCESO

Periodo de reclamación: 1 e 2 de Xullo.

Publicación listado definitivo: Pendente de publicación.

Recollida de cheques (deberá ser o solicitante ou un adulto autorizado): Pendente de publicación do listado definitivo.

MODELO DE AUTOBAREMACIÓN

Para descargar o impreso de autobaremación, pinchade na imaxe.

Para consultar as instrucións para cubrir o modelo. pinchade no seguinte enlace:

Instrucións modelo autobaremación.