Rúa Souto s/n Sigrás - Cambre 15181 A Coruña 881 96 01 31 ceip.gonzalo.torrente.cambre@edu.xunta.es

QUE É O PUNTO LARANXA?

Desde hai uns días, seguro que víchedes na esquina dereita desta páxina web unha imaxe que pon "Punto laranxa". Vos preguntaredes que é e para que sirve. Pois para dar resposta a estas dúbidas, aquí tedes unha presentación que o explica.

NOVA ENTREGA DE MICROS DE CORES

Recién saída do forno temos nova edición do noso Magazine favorito.

Con todos vós, Fani.

By Héctor e Sara

Micros de Cores de Profe R

NOTA INFORMATIVA

Admisión alumnado. de Profe R

FASE PROVINCIAL CROS

O pasado venres tivo lugar a Fase Provincial de Cros Escolar celebrado en Porto do Son.

Os resultados para os nosos foron magníficos, destacando os atletas da categoría alevín masculino onde lograron a 3ª posición por equipos e a 3ª posición individual de Rodrigo Grela Doce.

Todos/as os/as atletas clasificados/as disfrutaron dunha magnífica xornada deportiva.

PARABÉNS PARA TODOS E TODAS!!!

FASE PROVINCIAL CROS ESCOLAR de Profe R

MICROS DE CORES EDICIÓN ESPECIAL: ENTREVISTA A SÉS

Nova edición do noso podcast favorito "Micros de cores". Esta é unha edición moi especial que agardamos que vos sorprenda.

Entrevista Sés de Profe R

NOVA ENTREGA MICROS DE CORES

Nova entrega do noso Magazine favorito. Con todos vós, a inigualable......Mª Fdz. Carballal.

By Diame e Jimena.

Micros de Cores de Profe R

DÍA DA AUGA

Preme na imaxe para ver o vídeo no que se resume a I Feira da Ciencia no GTB.

8M NO GTB

Outro ano máis non deixamos pasar o 8M sen facer actividades que conciencien da importancia de vivir nunha sociedade máis igualitaria entre homes e mulleres. A climatoloxía non nos permitiu facer a manifestación que quixéramos pola contorna, polo que tivemos que conformarnos con facelo no propio cole.

Aquí podedes ver un resumo de como transcurriu unha xornada chea de aprendizaxes.

8M 2024 de Profe R

NOTA INFORMATIVA

O próximo venres 8 de marzo, por motivos organizativos do centro, non haberá servizo de secretaría de 9:35 a 10:15.

PODCAST MICROS DE CORES GTB

Temos nova entrevista no noso Magazine favorito "Micros de Cores".

Nesta ocasión o entrevistado foi o noso orientador Fran.

Tamén queríamos informarvos de que xa temos podcast das entrevistas na plataforma IVOXX. Animámosvos a que vos suscribades para non vos perdades ningunha.