RASTREXO IGUALDADE

O día 23 de novembro co motivo do día da violencia de xénero a ANPA do CEIP Froebel vai a celebrar o I Rastrexo infantil do noso CEIP.
Este, vai dirixido a nen@s  de 1º a 6º de primaria de todos os colexios de Pontevedra, os cales terán que realizar unha serie de probas puntuables en distintas prazas de Pontevedra.
Se clicades na imaxe, veredes máis información na blogue da ANPA da escola.

ALUMNADO DE CUARTO DE PRIMARIA "LIMPANDO" O RÍO.

Onte, Luns 21 de Outubro, o alumnado de cuarto de Primaria,xunto coa súa titora e o profe Pedro, saíron a "limpar" o río nunha Xornada moi proveitosa  de Padle Surf por iniciativa da familia Escudero , coa colaboración da escola de Surf Mission e a ONG Coge 3.

Tanto a Prensa Impresa como podedes ver na imaxe : Faro de Vigo e Diario de Pontevedra, e a dixital, recolleron esta nova adicando Portada e contraportada respectivamente nas súas edicións.

Pontevedra Viva , adicou tamén un espazo a este evento que de seguro non será a última actividade divertida de concienciación polo problema medioambiental programada dende a escola.

Prensa Escrita

Visitando a Blog de Educación Física, podedes ver as imaxes da Xornada que compartiron as familias.

Libro dixital

Novos teléfonos

Novos teléfonos do centro:

CONSERXERÍA: 886159531

DIRECCIÓN: 886159532