Programa Navega con Rumbo

Estimadas familias:

No día de hoxe o noso alumnado de 6º EP participou nunha actividade formativa a cargo do Colexio Profesional de Enxeñaría en Informática de Galicia en colaboración coa Consellería de Educación. Baixo o título de “Navega con rumbo” puidemos coñecer consellos e propostas para buscar información de xeito responsable e comunicarnos evitando riscos innecesarios.

Achegamos un enlace con unha serie de consellos básicos para as familias:

E unha páxina que debe de ser referencia en relación á ciberseguridade nos fogares:

Un saúdo e moitas grazas pola vosa colaboración neste compromiso por facer un uso responsable das tecnoloxías da información e comunicación.

Proceso de admisión curso 2024-2025: Publicación das listaxes definitivas

Mañá día 15 de maio, serán publicadas as listaxes definitivas de admitidos e non admitidos.

Poderanse consultar no taboleiro que está dentro do centro e recordamos que non está permitido facer fotos desta documentación.

De acordo coa Orde do 21 de outubro de 2022 pola que se desenvolve o Decreto 13/2022, do 3 de febreiro, e se regula o procedemento de admisión do alumnado; contra esta relación de alumnado poderase interpor recurso de alzada ante a persoa titular da xefatura territorial no prazo dun mes, contado a partir do día seguinte ao da súa publicación.

O prazo para a formalización de matrícula será do 20 ao 30 de xuño. Se unha vez finalizado o prazo de matrícula esta non se formalizase, terase por decaído no seu dereito á praza obtida.

Ciencia no cole

Esta fin de semana o noso alumnado de sexto estivo moi presente nesta Feira da Miniciencia.

O venres foi o día da Ciencia no cole, onde fixeron a presentación do seu traballo de investigación cun estudo comparativo sobre a influencia da temperatura nos seus invernadoiros.

Este proxecto foi unha oportunidade para traballar de xeito interdisciplinar diferentes disciplinas, dende a propia bioloxía ata as competencias dixitais para programar a placa microbit que medira a humidade do terreo.

Ademais de despertar o interese pola investigación científica esta xornada permitiu poñer en práctica as habilidades comunicativas do noso alumnado e a capacidade para sintetizar o traballo realizado durante estas semanas de traballo diante do xurado.

Tamén houbo obradoiros nas propias instalacións da Escola de Enxeñería Forestal e, o sábado, a presentación ao público en xeral así como a recollida dos diplomas.

Unha magnífica experiencia que foi posible grazas ao compromiso do alumnado, o traballo das profesoras e a gran colaboración das familias.

Achegamos algunhas fotos destas xornadas no seguinte enlace:

Recibide un cordial saúdo,

Libro dixital

Novos teléfonos

Novos teléfonos do centro:

CONSERXERÍA: 886159531

DIRECCIÓN: 886159532