Skip to Content

'


Axudas para libros de texto e material escolar. Curso 24/25

 

Estimadas familias:

Informámoslles de que segundo a ORDE do 7 de maio de 2024 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar  este martes, 21 de maio, abre o prazo para solicitar as axudas correspondentes para o vindeiro curso 2024/25.

§  Destinatarios

 

-          Fondo solidario de libros de texto: alumnado matriculado en 3º e 4º de EP

 

-          Axudas para adquirir libros de texto: alumnado matriculado en 1º e 2º de EP; así como as axudas que pode recibir o alumnado incluído na disposición adicional primeira (discapacidade ≥ 65%) e na disposición adicional segunda (necesidades específicas de apoio educativo –NEAE-), circunstancia que fará constar o centro na solicitude.

 

-          Axudas para adquirir material escolar: alumnado matriculado en EP (O vale para a adquisición de material escolar vai dirixido a todas as familias con renda per cápita igual ou inferior aos 10.000€, con dous tramos de renda).

 

-          O alumnado matriculado nos centros e cursos incluídos no proxecto educación dixital (EDIXGAL) no curso 2024/25 está excluído da participación no fondo solidario de libros de texto e das axudas para adquirir libros de texto. Non obstante, poderá solicitar a axuda para adquirir material escolar cando reúna os requisitos establecidos na orde.

 

 

§  Forma de presentación

 

Ademais da presentación de forma presencial no centro, os cidadáns poderán realizar a solicitude na Sede Electrónica da Xunta de Galicia, accedendo ao procedemento ED330B, que enlazará coa aplicación Fondolibros. Unha vez que teñan cubertos todos os datos, poderán gardala e obter o número de solicitude.

Posteriormente, disporán das seguintes formas de presentación:

 

-     No centro: Neste caso imprimirán a solicitude e o anexo II e presentaranos no centro (debidamente asinados), xunto coa documentación (A solicitude xa terá asignado un número pola aplicación).

-          Na Sede Electrónica da Xunta de Galicia.

 

 

§  Prazo

Do 21/5/2024 a 21/6/2024, incluídos.

 

 

§  Documentación

 

As persoas interesadas deberán achegar coa solicitude (anexo I) a seguinte documentación:

 

a) Anexo II (comprobación de datos dos membros computables da unidade familiar).

 

b) Copia do libro de familia ou documento equivalente, onde figuren o/a alumno/a e os demais membros computables da unidade familiar.

 

En caso de separación ou divorcio, ademais, deberán achegar a sentenza xudicial e/ou convenio regulador onde conste a atribución da custodia do/a menor.

 

Enlace á publicación da Orde no DOGA:

https://www.xunta.gal/dog/Publicados/2024/20240520/AnuncioG0761-080524-0003_gl.html

Programa Navega con Rumbo

Estimadas familias:

No día de hoxe o noso alumnado de 6º EP participou nunha actividade formativa a cargo do Colexio Profesional de Enxeñaría en Informática de Galicia en colaboración coa Consellería de Educación. Baixo o título de “Navega con rumbo” puidemos coñecer consellos e propostas para buscar información de xeito responsable e comunicarnos evitando riscos innecesarios.

Achegamos un enlace con unha serie de consellos básicos para as familias:

https://navegaconrumbo.cpeig.gal/7-recomendacions-para-pais-e-nais-e-titores/

E unha páxina que debe de ser referencia en relación á ciberseguridade nos fogares:

https://www.incibe.es/menores/familias

Un saúdo e moitas grazas pola vosa colaboración neste compromiso por facer un uso responsable das tecnoloxías da información e comunicación.

Proceso de admisión curso 2024-2025: Publicación das listaxes definitivas

Mañá día 15 de maio, serán publicadas as listaxes definitivas de admitidos e non admitidos.

Poderanse consultar no taboleiro que está dentro do centro e recordamos que non está permitido facer fotos desta documentación.

De acordo coa Orde do 21 de outubro de 2022 pola que se desenvolve o Decreto 13/2022, do 3 de febreiro, e se regula o procedemento de admisión do alumnado; contra esta relación de alumnado poderase interpor recurso de alzada ante a persoa titular da xefatura territorial no prazo dun mes, contado a partir do día seguinte ao da súa publicación.

O prazo para a formalización de matrícula será do 20 ao 30 de xuño. Se unha vez finalizado o prazo de matrícula esta non se formalizase, terase por decaído no seu dereito á praza obtida.

 

Distribuir contido


Libro dixital

Novos teléfonos

Novos teléfonos do centro:

CONSERXERÍA: 886159531

DIRECCIÓN: 886159532

SECRETARÍA: 886159537

FAX: 886159535

Correo:

ceip.froebel@edu.xunta.gal

ABALAR MÓBIL

Abalar Móbil

Correo Edu

by Dr. Radut