Charla coloquio con Belén Montesa Lou

Estimadas familias:

Quixéramos anunciarvos que o próximo luns día 11 imos a ter un encontro moi especial no noso centro.

Grazas á colaboración do CFR de Pontevedra e a súa liña de acción "Escola de nais e de pais", poderemos convidar a psicóloga Belén Montesa Lou a unha charla centrada no Acompañamento aos menores nun mundo dixital.

Somos conscientes de que o benestar emocional dos nosos fillos e fillas está moi condicionado polo uso que se fai dos diferentes dispositivos dixitais. Neste contexto actual, onde internet e as novas tecnoloxías están producindo uns cambios sociais de inmensa envergadura, os pais e as nais deberemos de ser un exemplo, un estímulo e unha referencia para este acompañamento na súa educación.

Contar coa información e o asesoramento de Belén Montesa vai a ser unha oportunidade para aclarar moitas das dúbidas que temos neste tema, nun tempo de reflexión que será de gran utilidade para toda a comunidade educativa.

Esperámosvos o próximo luns ás seis da tarde.

Recibide un cordial saúdo.

O equipo directivo.

Vacantes para o próximo curso

Bo día:

De acordo coa normativa que regula o proceso de admisión de alumando, comunicamos as vacantes dispoñibles para o próximo curso 2024/25.

Igualmente, informamos do horario para tramitar as solicitudes e resolver calquera cuestión en relación a este procedemento.

Recibide un saúdo cordial.

O equipo directivo.

Escolarización Ordinaria para o curso 2024-2025

Estimadas familias:

Achegamos información que xa está publicada nos taboleiros do centro onde se explica o procedemento que regula o proceso de admisión para o próximo curso así como a normativa de referencia.

No día de mañá publicaremos as vacantes dispoñibles así como o horario de secretaría para a entrega das solicitudes.

Recibide un saúdo cordial.

O equipo directivo

Libro dixital

Novos teléfonos

Novos teléfonos do centro:

CONSERXERÍA: 886159531

DIRECCIÓN: 886159532