Blogue de admin

Luns 8 de maio de 2020

Bo día:

Espero que tiverades unha boa fin de semana. Hoxe seguindo o horario imos traballar Matemáticas e Lingua Galega.

Empezamos, en Matemáticas vamos a hacer la ficha 10 de geometría, muy sencilla y divertida, espero que sea fácil para vosotros también.

En Lingua Galega imos facer a ampliación da unidade 3 e 4, páxinas 39 e 41. Imos practicar como redactar normas e a describir, neste caso só imos completar, é  moi sinxelo.

Recordarvos que hoxe estarei conectado ás 12 por se tedes dúbidas, pero que será mañá cando intentaremos estar todos conectados para vernos, as claves de reunión son as mesmas de sempre.

Un saúdo moi forte para todos.

Venres 3 de abril de 2020

Buenos días:

Esta mañana saldrán las notas, cualquier cosa que me quieran preguntar, contestaré en el classdojo.
Hoy es el último día que mandaré estas tareas diarias. En matemáticas solo vamos a hacer cálculo.
450+352+121
653+235+322
6x8
9x7
7x7
91x5

De galego ides facer a ficha 93, que consiste en contar un feito que conteste esas preguntas. (Hai que redactar o feito non contestar as preguntas )

Ciencias sociais ides repasar o tema e ides escoller un tipo das paisaxes que demos e facer un debuxo na libreta para explicalo.

Un saúdo e unha aperta moi forte

Xove 2 de abril de 2020

Buenos días:

Espero que todos estéis bien. Hoy vamos a cambiar un poco elmodo de subir las actividades. En principioentráis como siempreen alumno y en actividades pero ahí ya creé yo las actividades dehoy, pincháis y subísla foto, si hicieran falta más fotos le daiscomo siempre a crear nueva (create new). Vamos probar a vercómofunciona, es para tenerlas más ordenadas y saber lo quellevamos hecho. De nuevo y como siempre gracias alas familiaspor su colaboración.

Ahora sí, hoy propongo para Matemáticas terminar la ficha 9 demedida, la segunda carilla. Recordad lo delotro día, sobre todo:

1 euro = 100 céntimos.

Practicad un poco de cálculo con estas operaciones:
623+323+12
6x7
6x8
6x9
3x8
25x1
41x5

Para Galego ides facer a páxina 93 o exercicio que quedou ooutro día. Tedes que facer unha noticia,podedes contar o quequeirades, real ou imaxinado, pero coas partes da notica. Ollo,pero non fai falta que ofagades na ficha, xa que non ten pauta,podedes facela no caderno que é moito máis cómodo.

Para Lengua vamos a realizar el dictado de la página 79, en estetema dimos la j y ge,gi así que son palabrascon estas letras. En lafrase váis a inventar vosotros una frase interrogativa y otranegativa con las palabras dearriba.

Un saludo y mucho ánimo.

Xoves 26 de marzo do 2020

Buenos días:

Hoy en matemáticas vamos a hacer la otra carilla de la ficha 22. Repasamos tabla del 6 y la practicamos haciendo el ejercicio de calcula. Luego haremos el ejercicio 5 resolvéis las operaciones en la ficha y vamos a trabajar lengua haciendo los 5 problemas en la libreta (línea de color roja o amarilla) sin cometer faltas de ortografía y usando correctamente los signos de interrogación (¿?).

En Lingua Galega imos facer a ficha 88 e 89.

Antes e de explicar a ficha  recordade que a enumeración xa a vimos e temos que usar comas excepto ao chegar ao último elemento que en vez de coma empregamos o “e”.

Por exemplo:

María, Luis, Laura e Olivia se quedan estas dús semanas na casa.

Na ficha de hoxe imos ver o uso dos dous puntos e dos puntos suspensivos na enumeracións

Pensade que os dous puntos os empregamos antes dunha enumeración e os puntos suspensivos empregámolos cando esa enumeración non remata (OLLO se empregamos os puntos suspensivos non usamos o e).

Por exemplo:

Xoan para a excursión ten que levar: unha mochila, a merenda, unha botella de auga e unha calzado cómodo.

Xoan para excursión ten que levar: unha mochila, a merenda, unha botella de agua… (son máis causas pero non as queremos pór todas).

Hai máis usos pero xa os veremos na clase.

Cando fagades esta ficha primeiro ides completar o exercicio 12 que sería así (vós sen maiúsculas):

• Utilizamos os DOUS PUNTOS para indicar que imos comezar unha listaxe.
  • Poñemos os PUNTOS SUSPENSIVOS se facemos unha enumeración que queda incompleta.

Despois xa facedes o exercicio seis e seguides en orde. O 10 non o tedes que facer, pero se o facedes o teredes que inventar, poñede nomes de localidades que coñezades.

Algúns non mandastes o debuxo para os vosos compañeiros do exercicio de plástica, douvos ata hoxe á tarde para mandalo se o queredes facer, mañá publico os que teño.

Un saúdo e moito ánimo.

Traballo de Relixión

Boas,

envío o material e actividades para RELIXIÓN.

Unha aperta a todos os alumnos/as de segundo.

Profe de relixión.