CUALIFICACIÓNS E BOLETÍNS DA 2ª AVALIACIÓN

Estimadas familias, o pasado 27 de marzo os centros de ensino recibimos unha serie de instrucións que se detallan a continuación:

1. A efectos de dar continuidade no calendario escolar, os centros educativos procederán a formalizar o peche da avaliación do segundo trimestre. Cada centro, dentro da súa autonomía pedagóxica e de xestión, disporá as medidas precisas para a súa formalización, na medida do posible, antes do 3 de abril.
  2. Non serán avaliables as actividades relacionadas cos contidos curriculares realizadas polo alumnado con posterioridade á data de declaración do estado de alarma. En consecuencia, aqueles centros que non teñan formalizado o peche da avaliación do segundo trimestre procederán a formalizalo co traballo desenvolvido ata dita data.

Estas instrucións son de obrigado cumprimento por parte dos equipos docentes de cada centro, polo que o vindeiro 3 de abril teredes accesible a través da APP ABALAR MÓBIL as cualificacións dos vosos/as fillos/as.

Para que poidades instalar e ter accesibles estes datos adxuntamos unha guía e un vínculo ás páxinas web do Google Play Store e App Store. Asimesmo podedes poñervos en contacto co servizo de consultas da Consellería co seguinte formulario no caso que non sexades capaces de instalar o aplicativo.

Lembrade que ante calqueira dúbida podedes poñervos en contacto co centro a través do número 698179553.