English as a Second Language - ESL

Vínculo Descrición
     EP1 EP2 EP3 EP4 EP5 EP6

English for Little Children - Level 1

Web onde os nenos/as poden traballar as partes do corpo, elementos da escola, etc

English for Little Children - Level 2

Anglés 365 - Nivel 1 e 2

Actividades variadas para a aprendizaxe da hora, do colexio, das partes dunha cidade, etc.

Anglés 365

Actividades variadas para a aprendizaxe dos números, as actividades diárias, a escola, os animais, etc.

Anglés 365

Actividades variadas para a aprendizaxe do corpo, os lugares, a comida, o tempo, etc.

British Council

Páxina web onde poderedes atopar unha gran variedade de materiais para traballar a lingua estranxeira.

Anglés 365

Actividades variadas para a aprendizaxe dos elementos da escola, os lugares, os traballos, etc.