ESCOLA DE FAMILIAS DO CONCELLO DE FERROL

A Asociación ASFEDRO en colaboración co Concello de Ferrol acaba de poñer en marcha o Programa de Prevención de condutas aditivas no ámbito familiar.

Aquelas familias que teñades interese en participar tedes toda a información no arquivo adxunto.

EXTRACTO DA CARTA INFORMATIVA:

Estimadas familias:

A asociación Asfedro e a asociación Ex-Alcohólicos de Ferrolterra, en convenio co Concello de Ferrol oferta a posibilidade de realizar unha Escola de familias con nenos/as en idade escolar.

Na escola abordaranse os seguintes temas:

1. A comunicación familiar e os estilos educativos
  2. Normas e límites
  3. Adolescencia, drogas e adiccións. Enfoques  actuais.
  4. Prevención de condutas adictivas: Adiccións con sustancia e adiccións comportamentais.
  5. Riscos das novas tecnoloxías da información e da comunicación.

Levarase a cabo no Centro Municipal de Servizos Sociais na Rúa Sánchez Barcaiztegui do Concello de Ferrol os días 15 e 22 de febreiro e 1, 8, 15 e 22 de marzo de 2021 en horario de 17:00 a 18:30 horas.

Se estades interesadas en participar podedes inscribiros na asociación Asfedro a través do correo electrónico: prevencionasfedro@gmail.com antes do día 10 de febreiro de 2021 adxuntando: Nome e apelidos, número de fillos/as e idade dos mesmos/as, teléfono de contacto e dirección de correo electrónico.

Para máis información podedes chamar a entidade Asfedro: 981372112 e preguntar pola técnica de prevención.

Moitas grazas.