ALUMNOS/AS ADMITIDOS/AS E EXCLUÍDOS/AS (AXUDAS LIBROS DE TEXTO, FONDO LIBROS E MATERIAL ESCOLAR)

ALUMNADO ADMITIDO E EXCLUÍDO PARA SER BENEFICIARIO DAS AXUDAS PARA ADQUIRIR LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR E DO FONDO DE LIBROS PARA O CURSO 2017-2018:

- 1º EP: Tódalas solicitudes presentadas foron admitidas, excepto a referida a material escolar da alumna Vanesa Ledo Rodríguez.

- 2º EP: Tódalas solicitudes presentadas foron admitidas.

- 3º EP: Tódalas solicitudes presentadas foron admitidas, excepto a referida a material escolar da alumna Patricia Helena Cid Álvarez.

- 4º EP: Tódalas solicitudes presentadas foron admitidas, excepto a referida a material escolar do alumno Adrián Gregorio Talaykite.

- 5º EP: Tódalas solicitudes presentadas foron admitidas, excepto a referida a material escolar do alumno Jorge Cid Álvarez.

- 6º EP: Tódalas solicitudes presentadas foron admitidas.

A recollida dos vales referidos ás mencionadas axudas, así como a consulta dos motivos de exclusión, deberán facerse na dirección do centro ó longo dos primeiros días do mes de setembro (excepto os días 7 e 8).