MAGOSTO 2017

Ola a todos:

É hora de preparar o voso envase para o magosto, que celebraremos o 10 de novembro.  Aquí deixamos as instrucións para facelo.

LISTAS DEFINITIVAS DE ADMITIDOS E EXCLUÍDOS DO FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO PARA O CURSO 2017/2018(DOG do 22 de maio de 2017)

Listaxe definitiva de solicitudes admitidas cos libros asignados.

Listaxe definitiva de solicitudes excluídas.

TARIFAS E FICHAS DE INSCRICIÓN DO PLAN MADRUGA E COMEDOR

Nos documentos adxuntos podedes descargar as tarifas e as fichas de inscrición do Plan Madruga e do Comedor.

LISTAS PROVISIONAIS DE SOLICITUDES ADMITIDAS E EXCLUÍDAS DO FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO PARA O CURSO 2017/18(DOG do 22 de maio de 2017)

Relación provisional de:

• Solicitudes admitidas
  • Solicitudes excluídas por algunha das seguintes causas:presentadas fóra de prazo,por falta de emenda das deficiencias da solicitude e/ou documentación;ou por falta de devolución dos libros de texto recibidos do fondo solidario ou adquiridos coa axuda no curso 2016/17.

As persoas interesadas poderán formular reclamación na secretaría do centro nos dous(2) días seguintes á publicación da listaxe provisional.

Horario da secrtetaría do centro: 9:30h a 14:00h

A relación definitiva de solicitudes admitidas e,de ser o caso,excluídas,publicaranse no taboleiro de anuncios e/ou na páxina web do centro.

LIBROS TEXTO CURSO 2017-2018

O listado dos libros de texto para o curso escolar 2017-2018 pode consultarse no documento adxunto.

Recoméndase antes de mercalos,poñerse en contacto co centro.

PROCEDEMENTO PARA AS RECLAMACIÓNS DAS CUALIFICACIÓNS FINAIS

A normativa de referencia atópase no punto 11 do capítulo IV do anexo á Orde do 22 de xullo de 1997 pola que se regulan determinados aspectos de organización e funcionamento das escolas de educación infantil e dos colexios de educación primaria (DOG 02/09/1997).

XI MERENDA INTERCULTURAL "QUE FAGO MENTRAS NO ME VES"

A comunidade educativa do CEIP CARBALLAL, comprácese en invitalo/a o 30 de maio ás 17:00h, á Merenda Intercultural, na súa edición número once.

Realizaremos a exposición dalgúns Proxectos que, ao longo do curso, o alumnado e profesorado do Centro, desenvolveron dentro dos distintos programas e do Proxecto PITEAS.

Tamén compartiremos unha merenda.

Esperámosvos !

LISTADOS DEFINITIVOS DO PROCESO DE ADMISIÓN DO ALUMNADO PARA O CURSO 2017-2018

Con data 12.05.2017 publícanse as listaxes definitivas do alumnado admitido e non admitido para o vindeiro curso 2017-2018.

Contra esta resolución poden interpoñer recurso de alzada ante a persoa titular da xefatura territorial,no prazo dun mes contado a partir do día seguinte ao da súa publicación(Orde do 15 de marzo de 2013,artgo 32.1).

LISTADO PROVISIONAL DE SOLICITUDES ADMITIDAS PARA O CURSO 2017/18

Pódese consultar a listaxe provisional de alumnado admitido para o curso 2017-18.

Poderá formular reclamacións no prazo de 5 días hábiles contados a partir do día seguinte ao da súa publicación.

LISTADO PROVISIONAL DE ALUMNADO NON ADMITIDO PARA O CURSO 2017-18

Pódese consultar a listaxe provisional de alumnado non admitido para o curso 2017-2018.