MENÚ OUTUBRO

BENVIDOS E BENVIDAS

AXUDAS PARA A ADQUISICIÓN DE MATERIAL ESCOLAR E LIBROS DE TEXTO. FONDO SOLIDARIO DE LIBROS. LISTAXES PROVISIONAIS

LISTAXE PROVISIONAL DE NÚMERO DE LIBROS ASIGNADOS A CADA ALUMNO E ALUMNA DE 3º DE EDUCACIÓN PRIMARIA

LISTAXE PROVISIONAL DE NÚMERO DE LIBROS ASIGNADOS A CADA ALUMNO E ALUMNA DE 4º DE EDUCACIÓN PRIMARIA

Para consultar as listaxes provisionais dos vales de libros de texto de 1º e 2º de Educación Primaria, así como os de axudas para material escolar é preciso facelo persoalmente na Administración do centro ( Protocolo de protección de datos).

Os prazos deste procedemento, tal e como se comunicou nas circulares anteriores, son os seguintes:

Polo tanto as listaxes definitivas publicaranse o 12 de xullo.

XORNAL ESCOLAR

COMEDOR ESCOLAR 2019/2020. ADMISIÓN PROVISINAL

Comunícase que está ADMITIDO PROVISIONALMENTE NO COMEDOR ESCOLAR PARA O VINDEIRO CURSO 2019/20 TODO O ALUMNADO que o solicitou . Recórdase que as autodeclaracións (onde se especifica o importe que aboará cada alumno/a), debe entregarse antes do 6 de setembro, tal e como se recolle na Instrución  da Secretaría Xeral Técnica da Consellería de Educación e Ordenación Universitaria,  sobre o funcionamento dos comedores escolares de xestión indirecta no curso 2019-2020. Imprescindible telo entregado para poder acceder ao servizo de comedor escolar.

EQUIPOS E-DIXGAL

Os equipos cedidos pola Xunta de Galicia ao alumnado dos cursos E-Dixgal enténdense como unha ferramenta educativa, que contén e proporciona os recursos necesarios para o traballo diario do alumnado e do profesorado, tanto na aula, como fora dela.

Neste contexto, son ferramentas que deben acompañar ao alumnado  nas actividades educativas que realicen nos cursos EDixgal, no centro, fora do centro e no seu propio domicilio.

Unha vez rematado o curso ou período de estancia do alumno/a nun grupo E-Dixgal o equipo debe retornar ó centro educativo que o adxudicou para a súa posta a punto e nova adxudicación a outro alumno ou profesor que o necesitará.

Os equipos deben ser devoltos con todos os seus elementos e en perfectas condicións.

As familias que entreguen o equipo deben asinar o documento de entrega do equipo, que dende o centro se facilitou.

Deberán entregar o equipo ( limpo e co seu correspondente maletín, cargador e punteiro) no centro durante os últimos días de horario lectivo , (sempre antes do 30 de xuño) , e asinar o documento facilitado polo centro ás familias.  Pódese entregar ata o día 28 deste mes na ADMINISTRACIÓN do centro ou na DIRECCIÓN.

Os estudantes que continúan en cursos do Proxecto E-Dixgal do Centro (COMO É O NOSO CASO), poderán dispoñer do equipo durante o período estival, facéndose cargo de todos os elementos e incorporándose ao próximo curso co material limpo e en perfectas condicións.

ANEXO I   Información familias da Consellería

LIBROS DE TEXTO CURSO 2019/20