O obxectivo desta páxina é manter aos pais dos nosos nenos e nenas en contacto coa actividade diaria do Centro.

LISTAXE DE LIBROS E MATERIAIS PARA O CURSO 2020-21

Aquí tedes a listaxe de libros e materiais para o vindeiro curso

2020-21

Clicade nas fotos

LISTAXE DEFINITIVA DE REPARTO DE LIBROS DE FONDO LIBROS

Aquí tedes a listaxe definitiva do reparto de libros de fondo para o vindeiro curso 2020-2021

LISTAXE PROVISIONAL DE ADMITIDOS PARA FONDO LIBROS E MATERIALES CURSO 2020-2120

Aquí tedes as listaxes provisionais de fondo libros e material,

clicade nas imaxes para ver os arquivos:

- Os libros de texto de 3º e 4º serán entregados polos titores no mes de setembro.

- A recollida de vales será o mércores 8 e xoves 9 de xullo en horario de

10:00 a 13:00 h

- Os vales que non se recollan nestas datas, entregaranse en setembro.

- IMPORTANTE: Os vales teñen que ser recollidos pola persoa que firmou a solicitude

DATAS DE ENTREGA DE SOLICITUDES DE FONDO LIBROS

Aquí tedes as datas de entrega de solicitudes de fondo libros no centro.

Recordade as normas de uso de mascarilla e de manter as distancias de seguridade.

Rogamos puntualidade

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTOS E AXUDAS PARA ADQUIRIR LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR PARA O CURSO 20 - 21

a) DESTINATARIOS

• Fondo solidario de libros de texto: Para alumnado matriculado en 3º e 4º no curso 2020-21
  • Axudas para adquirir libros de texto: Para alumnado matriculado en 1º e 2º no curso 2020-21
  • Axudas para adquirir material escolar: Alumnado matriculado en E.P. no curso 2020-21

b) FORMA DE PRESENTACIÓN

• PRESENTACIÓN PRESENCIAL

- Cumplimentar e imprimir: Anexo I   e    Anexo II

- Para a entrega os anexos e documentación complementaria, publicaremos un calendario por cursos para evitar aglomeracións no centro debido á situación actual.

• PRESENTACIÓN  ELECTRÓNICA.  Enlace

c) DOCUMENTACIÓN A PRESENTAR

• Copia do libro de familia onde figuren todos os membros computables.
  • En caso de separación ou divorcio, ademais deberán achegar a sentenza xudicial e /ou convenio regulador onde conste a atribución da custodia do/a menor.
  • Certificado acreditativo do grao de discapacidade, se fose o caso, recoñecido por un órgano que non pertenza á Xunta de Galicia.
  • Violencia de xénero: Acreditarase en calquera das formas que enumera o artigo 5 da Lei 11/2007, do 27 de xullo, galega para a prevención e o tratamento integral da violencia de xénero.
  • Resolución xudicial de incapacitación con patria potestade prorrogada ou rehabilitada, no caso que corresponda.
  • Resolución administrativa ou xudicial acreditativa da situación de acollemento ou certificado do centro de menores para o alumnado en situación de tutela ou garda da Xunta de Galicia.
  • Certificado de convivencia, volante de convivencia ou informe dos servizos sociais ou do órgano equivalente do concello onde resida a familia, no caso de que o pai e a nai ou o titor e titores carezan de DNI e NIE.

NOTA: Lembrade que a persona que presenta e asina a solicitude é a mesma que ten que recoller os vales.

ADXUNTOS:

ADAPTACIÓNS DAS PROGRAMACIÓNS

A información sobre as programacións adaptadas está a disposición da Comunidade Educativa no apartado de "Documentos do centro"

NOVOS PRAZOS DE MATRICULACIÓN

Publicados no DOG do mércores 6 de maio os novos prazos para a matriculación do vindeiro curso 2020-2021

VIVENCIAS QuédateNaCasa

Os profes tamén nos quedamos na casa estes días pero nunca olvidamos aos nosos nenos e nenas. Por eles este vídeo para dicirlles que

todo vai saír ben

e que pronto estaremos de novo xuntos

NOVAS ACTIVIDADES

Estimadas familias:

Dado que este estado de alarma se prolonga, diversas entidades facilitan contidos educativos para os nenos a través da televisión. Deixámosvos os enlaces:

TVG

TVE-CLAN

Ánimo, xa queda menos para vernos!!!!

Aquí tedes novas actividades para realizar durante estes días:

Recordade que tedes actividades e recursos nos blogues:

ACTIVIDADES PROMOVIDAS POLO CONCELLO DE PORRIÑO