BIBLIOTECA TROTAAUGAS

REVOLTALLO DE COUSAS

VOZ NATURA

NOVAS

Novas, última hora, para estar informado...

NOVOS TELÉFONOS DO CENTRO

SECRETARÍA....................886 110 435

DIRECCIÓN......................886 110 436

X. ESTUDIOS...................886 110 437

FAX......................................886 110 438

Novedades horarios 2011-2012

Como xa sabedes, a orde da Consellería de Educación regula a vixiancia, dentro do recinto escolar, dos alumnos transportados. Con ese fin, a cancela do recinto do colexio abrirase todos os días ás 8:15 h. da mañán, pero só para recibir aos alumnos transportados. Permanecerá pechada ata as 8:35 h. (10 minutos antes da entrada) para o resto dos nenos.
      Estas son as ordes expresas da Consellería: "o profesorado de turno de vixiancia só se fará responsable dos alumnos transportados".

Javi no programa (AR)

Este luns 13 de xuño, Javi viaxou cos seus pais a Madrid para ser entrevistado en directo no programa de Ana Rosa Quintana.
Aquí tedes o resultado.

¡Isto non para aquí!

Unha carta para o teu alcalde

O 1º premio do concurso "Unha carta para o teu alcalde"  foi obtido por un alumno do noso centro, un compañeiro voso, Javier Ramírez de 6º.
Esta foi a entrevista que lle concedeu a Tele 5 para o programa informativo emitido o Xoves 9 de xuño ás 21 h. da noite.
E... quen sabe? Ao mellor tamén o vemos nun programa de Ana Rosa Quintana.
¡Noraboa, Javi! En nome de todos os teus profesores e compañeiros do C.E.I.P. de Cruz-Budiño.

Nevada en Budiño

Este inverno sí que veu frío. Había moitos anos que non caía neve por estes nosos lares. Os nosos nenos non viron nunca dende logo a neve aquí no colexio.

Pois o 9 de xaneiro visitounos este fenómeno meteorolóxico e os nenos saíron a recibir esta neve "coma auga de maio".