Secretaría

Convocatoria de axudas para alumnos con NEAE

Convocadas axudas para alumnado con necesidades específicas de apoio educativo.

Curso 24-25

- Prema neste enlace para consultar a información, convocatoria e acceso a tramitación en sede electrónica.

- Prema neste enlace para acceder a un titorial explicativo de como solicitar as axudas.

LISTAXE DEFINITIVO ALUMNADO ADMITIDO CURSO 24-25

Están publicados no taboleiro do centro as listaxes definitivas de alumnado admitido e non admitido no proceso de admisión para o curso 24-25. Tamén poden consultar no aplicativo admisionalumnado.

O alumnado admitido formalizará a matrícula na secretaria do centro do  20 ó 30 de xuño

Transcorrido este prazo, entenderase que o alumnado non matriculado renuncia a praza.

A documentación a presentar no centro para a formalización de matrícula é a seguinte:

Ø Impreso de matrícula cuberto ( recoller en conserxería ou descargar aquí ).

Ø Unha fotografía tamaño carne.

Ø Fotocopia da tarxeta sanitaria.

Ø Fotocopia do calendario de vacinación.

ØPara o alumnado que veña trasladado doutro centro: Boletín de notas

 

FONDO LIBROS 24/25

Publicada a ORDE do 7 de maio de 2024 (DOG do 20 de maio) pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan as axudas para adquirir libros de texto e material escolar

O prazo de presentación de solicitudes comeza o 21 de maio e rematará o día 21 de xuño de 2023 (ambos incluídos).

Forma de presentación:

  • Electrónica: utilice esta aplicación e presente solicitude na Sede Electrónica  [iniciar].

           IMPORTANTE: na presentación electrónica deberá presentar unha solicitude individual para cada un dos seus fillos.

           NECESITARÁ ter: A) conta de Chave365, ou B) ter instalado certificado dixital (guía) ou DNI electrónico e máis a aplicación Autofirma

  • Presencial con asistencia da aplicación : cubra os datos nesta aplicación, imprima os Anexos I e II producidos e presenteos no centro educativo [iniciar].
  • Presencial manual: cubra os Anexos I e II da Orde da convocatoria e presénteos no centro educativo.

O alumnado que non estea admitido nin coñeza en que centro vai estar escolarizado no curso escolar 2024-2025, deberá presentar a solicitude no centro no que está matriculado no curso 2023-2024

 

ADMISIÓN ALUMNADO CURSO 24-25

Publícase información referida ao procedemento de admisión do alumnado para o curso 24-25

O prazo de presentación de solicitudes será do 1 ao 20 de marzo.

A solicitudes poden tramitarse de forma presencial no centro ou de forma electrónica a través da sede electrónica da Xunta de Galicia na aplicación admisiónalumnado:

https://www.edu.xunta.gal/admisionalumnado/

 

A solicitudes de admisión poderán recollerse na Conserxería do centro ou descargar dos arquivos que se anexan.

A continuación xúntase relación de documentos e información sobre o proceso de admisión:

 

1. INSTRUCCIÓNS SOBRE O PROCESO DE ADMISIÓN

2. CALENDARIO DE ADMISIÓN

3. ANEXO II: SOLICITUDE- GALEGO

4. ANEXO II: SOLICITUD-CASTELLANO

5. VALORACIÓN DOS CRITERIOS XERAIS BAREMO

6. RESOLUCIÓN RESULTADO SORTEO ADMISIÓN

7. CRITERIO COMPLEMENTARIO DO CENTRO

7. INSTRUCCIÓNS DA DIRECCIÓN XERAL DE CENTROS E RECURSOS

8. MANUAL USUARIOS FAMILIA APLICACIÓN ADMISIONALUMNADO

9. MAPA DE ZONAS DE INFLUENCIA DE CEIP 

CONVOCATORIA BOLSAS COMEDOR MUNICIPAIS 23-24

Onte 09 de outubro de 2023 publicáronse no enderezo web do taboleiro de anuncios e edictos do Concello da Coruña, as listaxes definitivas que se acompañan coa Resolución de concesión de axudas para o pagamento de comedores escolares no curso 2023-2024. Pódense consultar en:

 -         Taboleiro de edictos https://sede.coruna.gal/opensiac/action/infopublica?method=enter&edictos=true

-         Páxina web de servizos sociais  https://www.coruna.gal/serviciossociales/

-         Taboleiros dos centros cívicos municipais

 Os listados identificarán as solicitudes atendendo ao número de expediente asignado.

Con esta publicación ábrese o prazo para a interposición do recurso potestativo de reposición que será dun mes, do 10 de outubro ao 9 de novembro, ambos incluídos, e poderá presentarse, previa cita (010, citaprevia.coruna.gal), nos rexistros municipais (Praza de María Pita, Fórum Metropolitano, Centro Ágora e Franxa), no rexistro telemático da sede electrónica municipal (https://sede.coruna.gob.es) así como en calquera outro dos previstos no art. 16.4 da Lei 39/2015, do 1 de outubro, do Procedemento Administrativo Común das Administracións Públicas.

Bolsa comedor

Listaxe provisional de concesión e denegación das solicitudes da convocatoria de bolsas municipais de comedor para o curso 23-24

Publicada, no enderezo web do taboleiro de anuncios e edictos do Concello da Coruña, a listaxe provisional de concesión e denegación das solicitudes da convocatoria de bolsas municipais de comedor para o curso 2023-2024. Os listados identificarán as solicitudes atendendo ao número de expediente asignado.

                                                                

Pódense consultar en:

 

-          Taboleiro de edictos

https://sede.coruna.gal/opensiac/action/infopublica?method=view&id=18118

-          Páxina web de servizos sociais

 https://www.coruna.gal/serviciossociales/es/detalle-contenido/concesion-de-becas-comedor-curso-23-24-propuesta-provisional/suceso/1453841789651

 

-          Taboleiros dos centros cívicos municipais

 

As persoas beneficiarias de bolsa deberán realizar, no prazo habilitado por cada entidade xestora do comedor, os trámites necesarios (matrícula, reserva de praza...) para dispor dunha praza que permita a súa incorporación ao servizo de comedor durante todo o período subvencionado.

 

O prazo para a presentación das alegacións é de 10 días hábiles, do 18 de xullo ao 1 de agosto de 2023, ambos incluídos, e poderá presentarse, previa cita (010, citaprevia.coruna.gal), nos rexistros municipais (Praza de María Pita, Fórum Metropolitano, Centro Ágora e Franxa), no rexistro telemático da sede electrónica municipal (https://sede.coruna.gob.es) así como en calquera outro dos previstos no art. 16.4 da Lei 39/2015, do 1 de outubro, do Procedemento Administrativo Común das Administracións Públicas.

LISTAXE DEFINITIVO DE ADMITIDOS - FONDO SOLIDARIO LIBROS DE TEXTO

Publicado no taboleiro do centro e na aplicación fondolibros, a relación DEFINITIVA de admitidos no fondo solidario de libros de texto 23/24.

Os cheques poderán ser recollidos a partir do 1 de setembro.

LISTAXE DE LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR - CURSO 23-24

Publicada a listaxe de libros de texto de texto e material escolar para o curso 23/24.

Premer no adxunto para ver.

FORMALIZACION DE MATRICULA CURSO 23/24

O alumnado admitido formalizará a matrícula na secretaria do centro do  20 ó 30 de xuño

Transcorrido este prazo, entenderase que o alumnado non matriculado renuncia a praza.

A documentación a presentar para a formalización de matrícula é a seguinte:

Ø Impreso de matrícula cuberto ( recoller en conserxería ).

Ø Unha fotografía tamaño carne.

Ø Fotocopia da tarxeta sanitaria.

Ø Fotocopia do calendario de vacinación.

ØPara o alumnado que veña trasladado doutro centro: Boletín de notas

Convocatoria de axudas para alumnos con NEAE

Convocadas axudas para alumnado con necesidades específicas de apoio educativo.

Curso 23-24

- Prema neste enlace para consultar a convocatoria.

- Prema neste enlace para a solicitude na sede electrónica.

Distribuir contido