blogue deadmin

FONDO LIBROS 24/25

O prazo de presentación de solicitudes comeza o 21 de maio e rematará o día 21 de xuño de 2023 (ambos incluídos).

Forma de presentación:

• Electrónica: utilice esta aplicación e presente solicitude na Sede Electrónica  [iniciar].

IMPORTANTE: na presentación electrónica deberá presentar unha solicitude individual para cada un dos seus fillos.

NECESITARÁ ter: A) conta de Chave365, ou B) ter instalado certificado dixital (guía) ou DNI electrónico e máis a aplicación Autofirma

• Presencial con asistencia da aplicación : cubra os datos nesta aplicación, imprima os Anexos I e II producidos e presenteos no centro educativo [iniciar].
  • Presencial manual: cubra os Anexos I e II da Orde da convocatoria e presénteos no centro educativo.

O alumnado que non estea admitido nin coñeza en que centro vai estar escolarizado no curso escolar 2024-2025, deberá presentar a solicitude no centro no que está matriculado no curso 2023-2024

Convocatoria de axudas para alumnos con NEAE

Convocadas axudas para alumnado con necesidades específicas de apoio educativo.

Curso 24-25

- Prema neste enlace para consultar a información, convocatoria e acceso a tramitación en sede electrónica.

- Prema neste enlace para acceder a un titorial explicativo de como solicitar as axudas.

LISTAXE DEFINITIVO ALUMNADO ADMITIDO CURSO 24-25

Están publicados no taboleiro do centro as listaxes definitivas de alumnado admitido e non admitido no proceso de admisión para o curso 24-25. Tamén poden consultar no aplicativo admisionalumnado.

O alumnado admitido formalizará a matrícula na secretaria do centro do  20 ó 30 de xuño

Transcorrido este prazo, entenderase que o alumnado non matriculado renuncia a praza.

A documentación a presentar para a formalización de matrícula é a seguinte:

Ø Impreso de matrícula cuberto ( recoller en conserxería ).

Ø Unha fotografía tamaño carne.

Ø Fotocopia da tarxeta sanitaria.

Ø Fotocopia do calendario de vacinación.

ØPara o alumnado que veña trasladado doutro centro: Boletín de notas

CALENDARIO ESCOLAR 23/24

No documento adxunto poden consultar o calendario escolar para o curso 23/24.

DIA NON LECTIVO: 20 DE MAIO

Visita de Érica Esmorís

Esta semana recibimos a visita de Érica Esmorís, escritora de varios libros que o noso alumnado de 4º de primaria leron neste ciclo.

LETRAS GALEGAS 2024

Este ano celebramos as Letras Galegas cun improvisado festival no que contamos coa actuación de Jesús Suárez interpretando "1906", un himno ao Deportivo.

STOP ACCIDENTES

Esta semana contamos coa visita dos monitores de Stop accidentes que trataron co alumnado de 1º e 2º a importacia de prestar atención e prever accidentes en beneficio dunha mobilidade segura, sostible e saudable.

CAMPAÑA SOLIDARIA

Dende Save the children queren trasladar o seu agradecemento ao profesorado, ao alumnado e as familias do noso centro pola participación no proxecto Marcapáxinas solidadario, implicación e aportacións en forma de doazón económica para que se poda seguir traballando polos dereitos da infancia e lograr que os nenos e nenas sobrevivan, teñan acceso a unha educación de calidade e estean protexidos.

SEMANA DO LIBRO

Durante a semana pasada foron varias as actividades que se levaron a cabo en relación a conmemoración do día do libro, celebrado o martes 23 de abril. Neste video podemos ver os traballos de "Lerflix" así como a exposición que fixemos das fotos que remitiron as familias para o noso mural Lemos un conto?. Moitas grazas a todas as familias pola vosa participación nesta iniciativa da Biblioteca do centro.

Día do libro en Educación Infantil

A mestras de Infantil prepararon un conto con luz negra para todo Infantil na Biblioteca...Que bigotes pasa¡¡. Un conto sobre emocións.

Nas aulas prepararon un marcapáxinas, especialmente creado para a ocasión, empregando rotuladores e ceras flúor baixo a incidencia de lámpadas e linternas de luz negra.

Gran traballo¡¡¡¡¡¡¡