TALLER DE PRIMEIROS AUXILIOS

Bo día, familias e alumnado!

O pasado martes, 12 de decembro de 2023, levamos a cabo unha actividade de primeiros auxilios e RCP básica (Reanimación Cardiopulmonar) para 5º de educación primaria. Un taller teórico-práctico moi interesante e que todo o mundo deberiamos de estar mínimamente preparados, pois estamos a falar de poder salvar unha vida nalgún momento. Esta actividade está directamente relacionada coas áreas de educación física e ciencias naturais, ao igual que englobada dentro do programa educativo de EduSáude.

Participou o alumnado de 5º, grazas á intervención de tres profesionais (enfermeiras residentes coa especialidade de Enfermaría Comunitaria). Desenvolveuse unha parte teórica cunha interacción co alumnado para posteriormente, en grupos, facer o taller práćtico. Abordáronse diferentes aspectos tales como: primeira forma de actuación ante unha situación dunha persoa inconsciente tirada no chan - PAS (protexer, alertar e socorrer), chamada ao 112, PLS (posición lateral de seguridade), como actuar ante un atragantamento e finalmente, como se faría unha RCP. Aprendemos moitas cousas para poder salvar VIDAS!!!