Visita de 5º e 6º de primaria ao CIS Tecnoloxía e Deseño

O venres día 29 de setembro as clases de 5º e 6º de primaria fomos ao CIS Tecnoloxía e Deseño de Ferrol porque, con motivo da G-Night, organizaron uns obradoiros moi interesantes para nenos e nenas.

Un deles titulábase “Slime lab. Do laboratorio ao mercado”. Nesta actividade, partindo da curiosidade e interese que esperta nas rapazas e rapaces o slime, investigamos as propiedades dos fluídos non newtonianos e probamos dúas receitas para obter uns slimes do máis profesionais. Unha vez creados os slimes, deseñaron a imaxe corporativa e o packaging do produto, que puideron levar para as súas casas.

O outro obradoiro chamábase “Exploradores virtuais”, no que o alumnado puido coñecer de primeira man o potencial das tecnoloxías de Realidade Aumentada e Realidade Virtual. Probaron unha camiseta que mediante Realidade Aumentada nos permitía ver os órganos internos do corpo, usaron unha aplicación para probar tatuaxes, crearon os seus propios Merge Cubes e programaron distintas animacións con eles.

Finalmente, puideron probar unas gafas de Realidade Virtual. A algúns deulles bastante impresión, tiñan a sensación de que ían caer!

Foi unha mañá do máis entretida e interesante!