PROGRAMA TENIS NA ESCOLA

A pasada semana levamos  a cabo unhas sesións  ao redor do deporte do tenis. Isto é debido, entre outras cousas, ao acollemento ao comezo do curso dun programa educativo que promove a FGT (Federación Galega de Tenis) chamado, "Tenis na escola". Ceden temporalmente  material deportivo,  raquetas e pelotas, para poñer en práctica unhas sesións e dar a coñecer e promover este deporte entre o alumnado. Xa levamos catro anos acolléndonos a el, e coma os últimos anos, tivémola ocasión de que viñera a impartir as clases de xeito voluntario  o noso veciño, Justo, entrenador e fundador da Escola de Tenis, JUSTO AL REVÉS.

Moitísimas grazas polo teu interese e pola túa sabiduría.  Esperámoste para o vindeiro curso.