28 EDICIÓN MILLA ESCOLAR CONCELLO DE FENE

Ola, alumnado e familias!

Infórmovos da celebración da viséxima oitava edición da Milla Escolar organizada polo concello de Fene e que terá lugar o vindeiro domingo, día 14 de maio de 2023. As distancias a percorrer varían segundo as idades dos participantes pero oscilan entre os 50 metros e os 900 metros

A realización da mesma virá marcada polo tempo atmosférico previsto para esa data. No caso de ser bo levarase a cabo na Avda do Mar de San Valentín, e no caso contrario, no interior do pavillón polideportivo da Xunqueira, en San Valentín.

O desenvolvemento da xornada comezará aí das 11:00 horas e calcúlase que teña unha duración aproximada de hora e media, polo que remataría ao redor das 12:30 horas remataría. Comezarase coas carreiras das categorías máis superiores (cadetes) e rematando pola máis pequecha, categoría de Prebiberón 1.

Os participantes das categorías máis baixas (Educación Infantil: 3 anos - Prebiberón 14 anos - Prebiberón 25 anos - Biberón) sairán en quendas de 10 - 12 persoas para evitar aglomeracións e posibles caídas. Nestas categorías non haberá trofeos pero sí medalla para tódolos participantes.

Ao remate de cada proba terá lugar a entrega de medallas a tódolos participantes e unha vez finalizadas todas as carreiras, entregaranse os trofeos aos tres primeiros clasificados de cada categoríaagás, como comentei anteriormente, as categorías pertencentes a Educación Infantil (Prebiberón 1Prebiberón 2 e Biberón).

Diferenciaranse as categorías por anos de nacemento e aulasasí como por xénero masculino e feminino.

No caso de organizar as carreiras na Avda do Mar, adaptarase a saída de cada categoría á lonxitude da recta en franxas de 50 - 100 - 150 metros.

No caso de organizarse no interior do pavillón da Xunqueira, realizarase un circuíto en redondo de aproximadamente 125 metros, no que o percorrido determinarase por voltas.

• INSCRICIÓNS!!!

a) EMAILcultura.deportes@fene.gal ou mercedes.justo@fene.gal

b) CONCELLO: Departamento de Cultura e Deportes (Prazo máximo de entrega ata as 13:00 horas do 10/05/2023).

c) MESMO DÍA DA CARREIRA: só se recollerán inscricións de última hora o mesmo día da carreira de 9:30h a 10:30h

Para calquera dúbida podedes chamar aos seguintes números de teléfonos: 607 615 962 // 981 340 366

• RECOLLIDA DE DORSAIS

Os centros de ensino poderemos recoller os dorsais para posteriormente repartirllos ao alumnado para a celebración da carreira.

•  CATEGORÍAS

ALEVÍN5º e 6º EP. Nados en 2011 e 2012.

BENXAMÍN3º e 4º EP. Nados en 2013 e 2014.

PREBENXAMÍN1º e 2º EP. Nados en 2015 e 2016.

BIBERÓNInfantil 5 anos. Nados no 2017.

PREBIBERÓN 2Infantil 4 anos. Nados no 2018.

PREBIBERÓN 1Infantil 3 anos. Nados no 2019.

Anímovos a que os rapaces e rapazas participen pois non deixa de ser unha verdadeira festa do deporte. Un xeito máis de que collan moitos valores positivos que transmite o deporte e que claramente nos axuda a ser millores persoas.

Todos aqueles que estedes interesados podedes comunicarllo directamente aos titores/as dos vosos fillos/as. Xa me informarán dos interesados/as e posteriormente xa cubro as follas de inscricións. (Agora facede caso da nota física que vos enviei no caso de anotarvos eu persoalmente).

Desexo de corazón que sexa do voso interese.

Abel