FORMACIÓN BÁSICA DE PRIMEIROS AUXILIOS!!!

Ola familias!

Este luns, 24 de abril de 2023, tivemos unha formación básica de primeiros auxilios a cargo da Decana da Falcultade de Enfermería e Podoloxía do campus de Ferrol (UDC), Dona Enma Rodríguez Maseda, dirixida cara os cursos de cuarto, quinto e sexto de educación primaria. Foi unha xornada onde aprendemos algo tan básico como saber a que número de teléfono teriamos que chamar no caso dunha urxencia. Vimos como é o desenvolvemento dese proceso desde a sede central do 061, a calma con que se nos fala... Tamén aprendemos aspectos básicos da cadea de supervivencia, programa de alerta escolar así como os diferentes grados de queimaduras, maniobra de RCP, convulsións, hipoglucemia... e como sería o xeito de actuar. Ogallá esta formación básica sirva para poder actuar correctamente se nos vemos nesa tesitura, seguro que sí. Do mesmo xeito, quen sabe se algún neno/a chegará a ser alumnado da Decana por estudar ben enfermaría ou podoloxía. A decisión é só deles.

Agradecemos á Decana o seu tempo, sabiduría e gañas á hora de ofrecerse para poder darnos esta formación. Emplazámoste para vindeiras ocasións.