Saltar navegación.


Presentación   |   Horarios   |   Oferta educativa   |   Secretaría   |   Contacto

AMBIENTE DE CIENCIA E NATUREZA FEBREIRO

AMBIENTE DE CIENCIA E NATUREZA

Estas semanas estiveron presentes as propostas do entroido coas propias do ambiente, elaboraron antefaces seguindo as pautas de número e cor,puzzles de peliqueiros de Ourense seguindo códigos numéricos e ulilizando pincel e cola en lugar de pegamento que xa é máis preciso  e máscaras con tachuelas na proposta de carpintería.

Retos de motricidade fina e control manual para agarrar cinco cores utilizando os dedos das mansou coser no bastidor de bordar o triángulo, círculo e cadrado.

Na mesa de vida práctica pelaron,cortaron en aros,picaron en anacos pequenos e cheiraron a cebola para despois facer unha empanada (poideron observar,manipular e descubrir o ácido que ten e como pican os ollos con ela,toda a aula cheiraba a cebola).

As pezas Lego propusieron facer unha ponte para cruzar o río Sena de París tal e como amosaba a imaxe da proposta(resultaron pontes flotantes, levadizas,con escadas,plataformas,etc...todas eleas moi creativas )

Na tenda de mascotas traballamos "gracia e cortesía" como bo día,ola,quero un canciño,canto custa?.moitas grazas, moi amable,ata outro día,.... e a suma dos prezos da compra,cobrar,devolver cartos e entregar ticket.O vocabulario de mascotas traballámolo co robot Doc, movendo o mesmo cara as ascotas nomeadas ou hacia o número solicitado.

Xogo para vestir a Malina e Malino pés fríos  con roupa pero coa condición que xuntas as dúas prendas sumen 10 e así familiarizarse cos amigos do 10.Igualmente coas pezas de Numicon ordeamos do 1 ao 10 e colocamos as cantidades para cada peza.