24 DE OUTUBRO

DÍA DAS BIBLIOTECAS: 24 DE OUTUBRO

DÍA  DAS BIBLIOTECAS

Por  fin  chegou  o gran día  en  que  a casa  de  Botalerias  abre  de   novo  as  súas  portas para  recibir  aos nenos  e  nenas  que  están  ansiosos por  ler  moitos  libros.

Despois  de  dous  anos, volven  os  emprésitos  no  recreo  para  o  alumnado  de  Primaria  e  ademais  Botalerias  conta  cuns  axudantes  de  luxo  que  axudan  ao  profesorado  durante a  garda de  recreo  (alumnado  de  sexto  de  Primaria).

Durante  esta  semana  do  24  ao  28  de  outubro  o  alumnado  do  centro  acudiu  a  formación  de  usuarios. Onde  se  lle  explicaron  as  normas  para  poder  gozar  do  biblioteca  e  tamén  como está  organizada a catalogación  dos libros.

O  alumnado  foi  agasallado  cunha  chapa  da  mascota  da  Biblioteca e o marcapáxinas  gañador  do  seu  curso.

CONCURSO DE MARCAPÁXINAS

CONCURSO  DE  MARCAPÁXINAS

Con  motivo   da   celebración  do  día  das

Bibliotecas  Escolares   o  24  de  outubro

convocouse  un concurso  de  marcapáxinas

A  actividade  consistía  na  creación  dun

marcapáxinas  ca  temática: E ti...a que

xogas? (PDI do  actual  curso)  e  ademais

debía  conter  un  texto  en  galego  que

anime  a  ler,que  fomente  a  lectura.

Déixovos  aquí  todos  eles para  que vos

quededes  coa  boca  aberta!

Como  podedes  ver Botalerias  tivo  moi moi

moi   díficil  para  poder  elexir  un  gañador  por  nivel.

Os  gañadores  deste  ano curso  foron: