Blogue de crissap

ECOPARQUE DE MARÍN

O pasado xoves cambiamos as aulas pola natureza para pasar unha divertida xornada no ECOPARQUE DE MARÍN.

Alí, pasamos unha mañá chea de aventuras, camiñando entre as copas das árbores e voando en alucinantes tirolinas.

QUE DÍA MÁIS EMOCIONANTE E DIVERTIDO!

FAMILIAS LECTORAS

Como parte da conmemoración do Día do Libro, varias familias colaboraron co centro compartindo a lectura de contos co alumnado.

Deste xeito, axudamos a mellorar a comprensión lectora, fomentamos o hábito lector e  melloramos a competencia lingüística.

MOITAS GRAZAS POLA VOSA COLABORACIÓN!

OBRADOIRO DE ELABORACIÓN DE XABÓN NATURAL

Hoxe, 8 de maio, o alumnado de 5º de primaria tivemos un interesante obradoiro do programa PONTE A ZERO: ELABORACIÓN DE XABÓN EMPREGANDO ACEITE RECICLADO.

Nesta actividade explicáronnos moitas cousas para poder reducir a contaminación, por exemplo, substituíndo produtos de limpeza comúns por outros máis respetuosos co medio ambiente. Ademais, vimos en directo o proceso a seguir para elaborar xabón natural con aceite usado, auga, sosa, aroma de limón e un chisquiño de colorante alimentario.

Aquí vos deixo a receita para poder facelo na casa cun adult@

COMECEMOS A UTILIZAR PRODUTOS DE LIMPEZA ECOLÓXICOS!

COIDEMOS O PLANETA!

DÍA DO LIBRO: APADRIÑAMENTO LECTOR

Un ano máis, para festexar o DÍA DO LIBRO, o alumnado do cole apadriñou ao alumnado máis pequeno para lerlle un conto. Os rapaces e rapazas de 5º, foron os padriños e madriñas do alumnado de 2º e agasalláronlle cun fermoso marcapáxinas feito con moito cariño.

Ollade que bonitas imaxes nos deixaron no patio do colexio!!

OBRADOIRO RADIO AND PODCAST

O pasado mércores 24 de abril, o alumnado de 5º foi partícipe dun divertido obradoiro de Radio and Podcast. Para iso, contamos coa presenza de Damián Alonso de PONTE...NAS ONDAS!

Na primeira parte da mañá aprendemos técnicas de voz, realizamos exercicios de vocalización, lectura avanzada, trabalinguas.... e mesmo elaboramos, por parellas, o noso propio GUIÓN  a partir dunha ESCALETA.

Na segunda parte da mañá, converténdonos en locutor@s de radio e técnic@s de son.

Ollade o ben que o pasamos!

MOITAS GRAZAS, DAMIÁN, POR ESTA MAÑÁ TAN DIVERTIDA E PROVEITOSA!!

Clicade no  ADXUNTO para escoitar o podcast.