2º Curso

INGLÉS 2º (do 30 ao 3)

Sports, an interactive worksheet by victor

PROXECTO PALABR-EGAS

PALABR-EGAS é un proxecto que tiñamos programado para realizar a partir do segundo trimestre do curso, facendo unha investigación e recollida de PALABRas galEGAS de interese especial para nós, pola súa "rareza", sonoridade, significado... Para a súa posterior exposición nun gran panel, con especial conmemoración do Día das Letras Galegas.

RETO DA SEMANA - TRABALINGUAS

Que vos parece enfrontarvos a un reto semanal distinto das tarefas "escolares" habituais?. Esta semana propoñémosvos que poñades a traballar a lingua e tratedes de recitar o trabalinguas que aparece a continuación, o máis rápido posible. No audio que aparece como ficheiro adxunto tedes  unha mostra que seguro que vós ides mellorar moito!

INGLÉS (do 23 ao27)

Seguimos traballando esta semana coa unidade 6. Ánimo! Todo sairá ben!

MATES 2º. SEMANA DO 23/03/20 AO 29/03/20

Traballo de matemáticas para o alumnado de 1º para a semana do 23/03/20 ao 29/03/20.

DEBUXO A MIÑA MELLOR CARA

Seguindo e combinando os patróns da imaxe crea novas caras. Imos poñer exemplos das "nosas mellores caras" ante esta "situación" que estamos a vivir. Podedes empregar outros modelos e calquera dos materiais e recursos dos que dispoñades na casa. Unha vez creada a imaxe, enviádela ao correo evaotag@gmail.com, antes do mércores 25 de marzo.

DEBUXO A MIÑA MELLOR CARA

DEBUXO COA MANS

Podedes practicar "debuxo coas mans" como xa fixemos outras veces. Aqui tedes algúns exemplos. A crear ARTISTAS! Usade a vosa imaxinación.

INGLES PRIMEIRA SEMANA 2º

Repasamos unidade 6

No apartado de Actividades - Escolares - Idioma extranxeiro, podedes acceder ao documento onde vos aparecen enlaces a cancións que podedes ver e escoitar para repasar vocabulario xenérico, dun xeito máis divertido.

Comprensión lectora 2º Lingua Galega

Theme by Danetsoft and Danang Probo Sayekti inspired by Maksimer