Proxecto deportivo de centro: CEIP de Bretoña

Xa estamos a piques de rematar o curso, por iso, queremos facer un pequeno resumo das actividades realizadas ao longo deste curso escolar, que fomentaron a práctica de actividade física e uns hábitos de vida saudables:

- Olimpíadas nos recreos.

- Práctica de deportes alternativos (Ex: Quidditch)

- Xogos populares

- Acondicionamento do ximnasio e Ping-pong

- ...

Pinchade AQUÍ para ver as fotos:

Despedida Robert

Charla Saúde e hixiene corporal

O día 2/2/18 os nen@s de 4º e 6º de primaria fixeron unha exposición para todo o colexio sobre hábitos de hixiene e saúde corporal.

PROXECTO DEPORTIVO DE CENTRO

Bos días a tod@s. Dende o Colexio de Bretoña querémosvos dar a benvida ao Proxecto Deportivo do noso cole.

Pretendemos a creación dun blogue onde informemos das diversas actividades que iremos realizando ao longo do curso escolar 17-18.

A inclusión do centro dentro deste proxecto deportivo; radica fundamentalmente, na necesidade de que a sociedade (nen@s, mestres, pais, nais...) adquira uns hábitos de vida saúdables.