BENVID@S AO CEIP DE BRETOÑA

Benvidos á nova páxina web do CEIP de Bretoña. Nesta web iremos informando sobre actividades que fagamos no centro, novas, circulares, etc... Ademáis subiremos fotos de todos os festivais, actividades complementarias e conmemoracións que celebremos no centro.

AXUDAS PARA ADQUISICIÓN LIBROS DE TEXTO, MATERIAL ESCOLAR E FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO.

Estimadas familias, dende mañá día 20 estará aberto o prazo para realizar as solicitudes de axudas para adquisición de libros de texto, material escolar e participación no fondo solidario de libros. Nos seguintes enlaces tedes a información sobre este proceso:

En caso de dúbida ou consulta chamar ao 982870029.

IMPORTANTE: REACTIVACIÓN DO PROCESO DE ADMISIÓN DE ALUMANDO PARA O CURSO 2020/2021

Estimadas familias, dende o CEIP de Bretoña informamos de que tralo acordo do Centro de Coordinación Operativa da situación de emerxencia sanitaria no territorio da Comunidade Autónoma de Galicia (Cecop), do 5 de maio de 2020,(Acordo sobre o restablecemento do procedemento de admisión de alumnado do 2º ciclo de educación infantil, educación primaria, educación secundaria obrigatoria e bacharelato en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso académico 2020/21.) se

A nosa mellor cara.

QUEDAMOS NA CASA

RECOMENDACIÓNS E ENLACES DE INTERESE

ESTIMADAS FAMILIAS, NOS ARQUIVOS ADXUNTOS ENVIAMOS RECOMENDACIÓNS RELATIVAS Á MARCHA ACADÉMICA DO ALUMNADO DENDE O DÍA 16 DE MARZO DE 2020

INFORMACIÓN ÁS FAMILIAS

ESTIMADAS FAMILIAS, NO ARQUIVO ADXUNTO FACILITAMOS INFORMACIÓN SOBRE A ORGANIZACIÓN DO TRABALLO ACADÉMICO DO ALUMNADO POR MOR DA SUSPENSIÓN DE CLASES DENDE O DÍA 16 DE MARZO DE 2020.

DÍA DE ROSALÍA DE CASTRO

Os nos@s alumn@s renderon unha homenaxe á figura de Rosalia de Castro na conmemoración do seu nacemento.

DÍA DA PAZ E NON VIOLENCIA

Quique e Lucía leron unha preciosa reflexión sobre o significado da paz inluída no libro "Cuentos para entender el mundo" de Eloy Moreno.

DÍA DA PAZ E NON VIOLENCIA

os veteran@s do cole deron lectura unhas cantas citas sobre a paz